NA: Rolex Submariner ref.16613 "Serti" aka De Foute Kersttrui

Yes! Deze is uit 2004 wat net een transitie jaar is. Het is de solid endlink band met two tone clasp maar de kast heeft nog wel de pinholes. Een beetjes best of both worlds…

1 like

Fout is goed in deze als je het mij vraagt! Een conversation starter want niet alledaags. Zou hem op zeker binnen de collectie houden.

1 like

Gewoon een vrolijke combinatie, weer eens wat anders dan die saaie GMT’s en Sub’s met zwarte dials en stalen bracelet……

1 like

Meestal vind ik een Submariner helemaal niks. Te groot, teveel aanwezig.
Maar deze is wel leuk, vind ik :+1:.
Maar niet te lang.

1 like

Hij is gewoon ‘leuk fout’ en daarom lekker houden. Gefeliciteerd ermee! :+1:t3:

1 like

:point_up_2:dat dus, mega-cool :star_struck:

:star_struck: :star_struck: :star_struck:
image

1 like

Erg fraai :ok_hand:t2:

1 like

Haha ik vind hem stiekem wel cool.

Maar ik weet niet of ik hem ook zou houden :sweat_smile:

Ah joh voorlopig nog even dragen en vooral als straks de zon weer gaat schijnen. :boom:

1 like

Uhh. Die kast is zo klassiek sporty als maar kan.

Leuk om een damespols.

Maar err… veel plezier van je NA, en zo te lezen zien we de opvolger wel weer verschijnen.

1 like

prachtig horloge, bezit zelf de normale 16613 en vind het gewoon een icoon. Tip is wel dat je het horloge in afwisseling moet kunnen dragen, aangepast aan de omstandigheden.

1 like

Om te beginnen, gefeliciteerd met je Sub als NA! :tada: :partying_face:

Persoonlijk vind ik het iets “too much”. De combi blauwe bezel, two-tone en witte diamantjes vind ik teveel van het goede. Geen two-tone of de bezel grijs of zwart, zou ik beter vinden. De grijze dial vind ik hier overigens wel mooi.

Maar smaken verschillen en blijkbaar vind jij deze combi (momenteel) wel mooi genoeg om het aan te schaffen, dus nogmaals gefeliciteerd en veel plezier! :grinning:

1 like

Ik vind ‘em gewoon lekker. Heerlijke Sub :ok_hand:

1 like

Als we allemaal hetzelfde dragen wat is het leven dan toch saai. Fout tot aan het randje maar er net niet overheen :ok_hand:

i-have-spoken-kuiil

2 likes

Echt prachtig!

1 like

Wat is fout? Hij heeft een eigen smoel en eigen karakter. Zou hem zeker dragen onder de noemer “weg van de massa”. Schitterend horloge btw… :sunglasses:

1 like

Ziet er wel heerlijk uit! Gefeliciteerd met je aanwinst! :champagne:

1 like