NA: Roze Squale

Nice. Weer wat bijgeleerd :slight_smile:

Sweeeet :star_struck:

1 like

Veel draagplezier

1 like

Mooi! Van harte. Welk formaat/lig to lug is deze?

1 like

48mm. De kastvorm helpt om het draagbaar te houden.

Edit: ff verduidelijken. De lugs buigen sterk naar onder (ze eindigen een eindje lager dan de case back). Daardoor ligt het horloge minder “op” dan “om” de pols.

1 like

Mooi hoor, proficiat.

1 like

Supergaaf horloge! En ik vind de band ook mooi, en er goed bij passen. Maar waarom zit de band ondersteboven?

Geen idee. Dat moet je aan Squale vragen.
Dit is mijn eerste bandje met vouwsluiting, dacht dat het zo hoorde :smiley:

Leuk horloge :smiley: Squale is :sunglasses:

En de manier waarop je het horloge presenteert is wel een bijzondere :upside_down_face:

1 like

Leuk hoor! Wrist shot? :grin:

2 likes

Ah de meneer met de pencil mustache. Ik moest terugdenken aan dit filmpje;

Gefeliciteerd in elk geval met het horloge. Afgezien van dhr TGV zijn en blijven het fraaie horloges voor een goede prijs.

2 likes

Helaas onmogelijk. Heb het bandje er al af gehaald. Ben op dit eigenste moment aan het shoppen voor iets leukers…

2 likes

Ik bedoelde dat over het algemeen aan de twaalf uur kant van de kast het deel van de band met de gesp zit, en aan de zes uur kant de kant met de gaatjes. Vandaar.
Schijnt te komen uit de tijd dat met een zakhorloge gewend was en een pols horloge ook makkelijk wilde kunnen ophangen. En dat ging het makkelijkst aan de gesp…

:joy:
You made my day. Bij 3:02 ging ik onderuit :rofl: :laughing:

Mooie aanwinst. Veel draagplezier!

Ik weet het, maar omdat dit zoals gezegd mijn eerste keer was met vouwsluiting, dacht ik dat het zo hoorde.

1 like

Was geen kritiek hè!
Ik vind het echt een vet horloge en ook een mooie band. Iets met haai of rog of zo, toch? Gewoon andersom weer terugzetten en niks meer aan doen!

No probs. Zo had ik het ook niet opgevat :green_heart:

Rog (stingray) volgens Squale. Geen idee of het echt is, ik ken niks van vissenvellen.

Die is er al af. Wellicht zet ik dat beest er nog 's op voor een enkel feestje of zo. Het is inderdaad wel mooi. Maar leer doet het niet voor mij als horlogebandjes, en de vouwsluiting is te oncomfortabel voor dagelijks gebruik. De bijgeleverde rubber strap is helemaal niks. Nee, het wordt mesh of textiel (Nato of Erika o.i.d.)

1 like

Gelukkig maar!

Huh? Dat is raarrr. Een vouwsluiting is toch juist uitgevonden om de drager het geklooi met een gesp te besparen.
Wat vind je er oncomfortabel aan?
Een erika’s of een mesh op dit horloge zijn beiden wel toffe combi’s denk ik!

Edit, ik heb ook geen verstand van vissevellen… jij woont in scandinavie toch? Daar heeft vast iemand er wel verstand van?

't is een te lang stuk metaal met een “foute” kromming. De gesp sluit niet mooi aan en begon al na een minuut of wat te irriteren aan de pols.

Als het geen snoekbaars is, is de kans hier in de omgeving vrij klein :smiley: