NA: Roze Squale

Dat is stom!
Je zou andersom kunnen proberen.
Ik loop vaak echt te zoeken naar de juist pasvorm van een bandje, en soms helpt het verwisselen van de twaalf en zes uur kant echt een hoop!

En anders, de plannen die je hebt voor bandjes zijn helemaal cool natuurlijk.
Heb je wat in je bandjes doos wat past? Wat is de lug width?
Ik heb nog wel wat erika’s en een mesh liggen die wen horloge missen. Misschien zit er wat voor je tussen, al is het alleen maar om te proberen of je het wat vindt of niet! (En nee, dit is geen verkapt verkoop topic. Hoef er niks aan te verdienen!)

Edit, snoekbaars is de norm? Ok…
Waar zit je dan?

Wel qua maat, niet direct qua kleur denk ik. 20mm

Dank je. Ik zit nog te dubben wat ik eigenlijk wil.

Norm is een groot woord. Hier in Åsnen zit veel snoekbaars (“gös”), en die wordt veel gegeten, dat wel. En Smålänningar kunnen hem echt héél lekker bereiden.

Småland dus. Zuid-Oost Zweden. Streek van veel bossen, nog meer meren en heel weinig mensen.

1 like

Småland. Ken ik alleen uit de boeken…
Maar klinkt als een verademing. Hier een miljoen miljard mensen per vierkante kilometer. Daar vijf of zo…

Laat maar weten als je er uit bent wat je wil. Of als ik een doosje met bandjes op moet sturen om te testen, laat maar weten!

1 like

Dat ken ik dan weer alleen van IKEA… :wink:

1 like

Hé wat raar. Je bent de elfendertigste die me dat zegt :wink:

Ja daar was ik al bang voor. Ik heb dan wel weer een dochter die ook Sigrid heet, maakt dat iets goed?

1 like

Daarop kan ik natuurlijk niet nee zeggen…

1 like

Mooie aanwinst!

Heeft wel een South Beach Miami vibe zo in deze kleur!

Geniet ervan! :+1:

1 like

Veel plezier van je Skwaaalee.:wink:

1 like

Enge handschoenen…

1 like

Kek kleurtje zeg! :ok_hand:

Veel plezier van! :smiley: :+1:

1 like

Deze is echt vet zeg!

1 like

Vouwsluiting aan een leren band voorkomt een knak bij het gebruikte gat en het uiteindelijk mogelijk scheuren van de band daar. Maar ieder zijn meug. Dat geldt trouwens ook voor roze horloges.

1 like

En zo is roze ineens lekker stoer :facepunch:t2: Mooi ding, veel plezier ermee!

1 like