NA: Roze Squale

Het dingetje waar ik me even overheen moest zetten voor ik op de “Köp” knop drukte, was de naam Squale. Daar associeerde ik namelijk de irri frasering en ditto uitspraak van de heer U. Gentry mee.
Eenmaal die horde genomen stond er niks meer in de weg.

Twee fotootjes in de bijna-schemering, enkele minuutjes na unboxing.

Zoals enigszins verwacht zijn de bijgeleverde bandjes mèh. Wie op het onzalige idee van de vouwsluiting op een lederen band is gekomen is niet goed bij zijn/haar hoofd (ik vermoed dat het een hij was :smiley: )

Het horloge draagt wel erg prettig op het eerste gevoel. Die VB kast is een stukje kleiner dan de lunette, en dat is een slimme vondst qua draagcomfort.

De roze wijzerplaat en geborstelde lunette met gepolijste indices en cijfers maken er een lagom (“net voldoende” ?, ik vind niet direct een passende NL term) blingy geheel van.

Kortom:blij mee.

93 likes

Gefeliciteerd !
Ziet er prachtig zoet uit.

1 like

Creatieve draagmethode, zo aan de muur gespijkerd.
Zal dat ook eens overwegen. :thinking:

Veel plezier ermee!

3 likes

Heel mooi Sigrid :+1::ok_hand:

1 like

Ik vind hem cool! Veel plezier ermee. En inderdaad, een ander bandje zou wonderen doen.

1 like

Die past heel netjes naast je roze Kizer :grin:

1 like

Leuk horloge, van harte! Veel draagplezier. :ok_hand:

1 like

Stoer ding! Gaaf hoor. Veel plezier ermee.

1 like

Squale is heerlijk eigenzinnig.
Mooie dial en bezel!

1 like

Gaaf, veel plezier met je mooie aanwinst.

1 like

Vind m wel gaaf, alleen met de band wat te druk. Tof hoor! :+1:t2:

1 like

da’s een Lionsteel! :smiley: (of heb ik ook een Roze Kizer? Ik moet even in mijn SpidiePacs kijken, maar ik dacht het niet :wink: )

Squalé is cool joh! Dat bewijst dit horloge dubbel en dwars.

Super leuk maar ook serieus mooi!

1 like

Zal dan in verwarring zijn met je QSP pink

1 like

Ouch. Right in the feelies, maar je zal inderdaad gelijk hebben. Ik ben nog steeds voor het idee van de schandpaal en een emmer rotte tomaten voor die man.

Prachtige aanschaf, veel plezier er mee, en als je 'm ooit kwijt wilt heb ik nog wel een doorleefde Azuur om in te ruilen. :slight_smile:

1 like

Gefeliciteerd :ok_hand:t2:

1 like

Ik heb “62 cent oud roze” altijd de mooiste kleur gevonden.

Ziet er gelikt uit hoor.

1 like

Koude rillingen krijg ik van het vol zijn van zichzelf. :confounded:

Desalniettemin heb er deze zomer ook een aangeschaft. Toffe dingen zijn het. :+1: Proficiat.

2 likes

Ja! De Parrot. Die speelt qua pinkness op een nog veel hoger niveau.

1 like

Gave aanwinst, zo komt er nog eens iets langs wat je niet zo vaak ziet.

1 like