Welk duikhorloge zal ik kiezen?

Ik gok het logo :slight_smile:

2 likes

Neem een week afstand en bekijk het dan opnieuw. Meestal is dan de 1e ingeving de goede.

Ik ben superblij met een CWC. Dit model krijgt de meeste draagtijd en kan tijdens meerdere aangelegenheden worden gedragen. Zowel sportief, casual als iets formeler.

Succes met je beslissing.:pray::+1:

7 likes

Deze is inderdaad ook mooi

1 like

Dat zijn totaal andere horloges, maar ik zou uit deze drie altijd de Squale 1521 kiezen. Die zijn fantastisch mooi, goed draagbaar, en charmant.

Eventuele concurrentie? Voor mij de Yema Superman. Dat vind ik nog steeds heel erg coole horloges.Jaren lang een 1521 blauw gedragen, maar ik mis de Superman ook af en toe nog wel eens. Foto’s voor de sfeer:

5 likes

1521 for the win :muscle:t2:

2 likes

Deze, zonder twijfel:

Is na bijna 5 jaar nog steeds een blijver.

3 likes

Dat inderdaad :sweat_smile:. Imo idioot en cartoonesk. Maar moet eerlijk zeggen dat het hele merk in mijn irritatiezone zit dus daarom stoort het logo me misschien meer dan gemiddeld.

1 like

Alhoewel ik er zelf gene heb … de squale :slight_smile:
Sinn is wel “specialer”.

Grappig. Ik zou het liefst een Squale kopen met dubbel logo en met behoud van de Squale gravure op de zijkant van de kast. Omdat ik dat charmant vind. :slight_smile:

Er zijn single logo Squales in omloop, en ze maken ze ook niet meer met de gravure aan de zijkant. De irritatiezone zou bijna minder moeten worden.

Zo zit Sinn bij mij ergens in een soort van irritatie-zone.

2 likes

Sinn maar dan de uitvoering met de kroon aan de goede kant! (Als die bestaat?)

Alle drie gaaf, maar het moet de Squale worden… Historie, looks en draagt geweldig.

4 likes

Superman zit zo ongelooflijk lekker. Alle bandjes kunnen erop. Zit nu te wachten op MN strap.

1 like

Deze.

6 likes

Duidelijk!

Ja het is een smaak dingetje, natuurlijk! Ik moet eerlijk zeggen dat ik er zelf nog niet op deze manier naar heb gekeken, maar kan me voorstellen dat er mensen zijn die het schreeuwerig of zelfs cartoonesk vinden. Ik heb er in ieder geval geen last van! Gelukkig… :grimacing:

1 like

Dit is inderdaad absoluut een topper

Budget oprekken/ doorsparen en voor een Submariner gaan.

4 likes

De reden waarom ik hem heb weggedaan.

Nou, je zou Squale even kunnen benoemen. :smile:

1 like

… Iets met overkill ofzo… :joy:

1 like