NA’s Colt en Navitimer.

Zo eindigde ik mijn laatste NA topic. Nou de rust heeft een paar maanden geduurd dus tijd voor een nieuw topic :smile:.

De laatste tijd rond gekeken om mijn kleine collectie wat aan te passen… Allerlei gedachten gingen door mijn hoofd, CHNR ipv Sub en DJ, Fluted ipv Smooth DJ, TT Sub ipv Sub, Yachtmaster, Explorer, OP etc van alles ging door mijn hoofd. Nou ja, van alles? Het enige wat er door mijn hoofd ging was eigenlijk Rolex. :neutral_face:

Als ik bij een AD was dan wel meerdere keren verschillende schitterende horloges gepast, El Primero, Navitimer, Polaris, Seamaster etc. maar toch wilde ik het bij Rolex houden.

Toen ik een aantal weken geleden het contract tekende voor mijn nieuwe baan op zee,

image

voelde ik er weinig voor om daar een Rolex mee naar toe te nemen en ben ik rond gaan kijken voor een bescheiden alrounder en kwam uit bij een …Breitling Colt 41 :thinking:.
Mijn eerste “echte“ horloge was trouwens ook een Colt, 44mm weliswaar, maar dat even terzijde.

Ja voor een nieuwe Breitling Colt moet je naar een Breitling dealer en als ik er dan toch ben, toch maar weer die Navitimer even om de pols :smile:.

Ja, ik vind hem geweldig en wil hem hebben en besloot dat de DJ zou moeten vertrekken. Ik heb van verschillende forumleden een fatsoenlijk bod gehad maar kon de DJ er toch niet voor laten gaan :smirk:.

Ondertussen was mijn zoon al een tijdje in dubio om zijn Sub te laten gaan, teveel overlap met zijn GMT.

Ik vind overigens van niet maar ik snap het wel :grin:, hij wilde er een DJ voor in de plaats.

Nou dan zijn we er wel uit, ik ben naar Van Baal gereden en heb de Breitlings besteld. Ik moest echter wachten op de Crocoband met vouwsluiting voor de navitimer en de rubberband voor de Colt. Helemaal niet erg kan ik ondertussen de Sub te koop zetten.

Te koop zetten was overigens niet nodig want er zijn voldoende mensen op zoek naar een Sub. Dus o.a. @Brolex benaderd en een dag later was de Sub verkocht. :wink::+1:.

Vanmorgen het telefoontje van Van Baal dat de banden binnen waren en de horloges konden worden opgehaald.

De Navitimer houdt overigens prima stand tussen de Rolexen :smiley:

En de Colt is met zijn rubber laarzen klaar om me te vergezellen op zee :smiley:

En hoe nu verder?
Ik denk dat er over tijdje een blauwe El Primero bij gaat komen. Twee iconische chronografen naast de Sub en GMT, lijkt me wel wat.

De tijd zal het leren :smiley::+1:

86 likes

Lekker bezig! Ik begrijp de keuze, geniet ervan :sunglasses:
Heb onlangs voor het eerst de 42mm El Primero gepast, fantastisch.

2 likes

Prachtige Breitlings. De Colt, maar zeker de Navitimer. De datum met een zwarte achtergrond. Top. :+1: Geniet ervan.

2 likes

Prachtig Ben, vooral de Navitimer!
Schitterende keuze wederom!:heart_eyes:

2 likes

Gefeliciteerd!

2 likes

Met zo’n sterke 3-piece collectie als startpunt moet een NA wel heel goed zijn. Twee echte toppers zijn het dan ook :+1:

2 likes

Gefeliciteerd! Mooie horloges

2 likes

Prachtig! Gefeliciteerd met je nieuwe baan en deze twee kanjers. Geniet er van :ok_hand::+1::+1:

2 likes

Wat gaaf Ben!:slightly_smiling_face::+1: Van harte gefeliciteerd!

Vooral die Navitimer vind ik erg mooi. Staat bij mij ook nog op de lijst.

Heel veel plezier met deze prachtklokken!

1 like

Congrats, veel draagplezier :+1:

2 likes

Lekker hoor :+1:t2::+1:t2:

2 likes

Twee klokken tegelijk binnenharken🤗 baas. Gefeliciteerd!

1 like

Niet één maar twee Breitlings? Dat is niet verkeerd!

1 like

Prachtige set… Duo Diver en Flieger van Breitling is heerlijk naast de ‘Flieger’ en Diver van Rolex natuurlijk!
Ben benieuwd wat de toekomst brengt bij jou, maar … eerst genieten van deze super aanwinsten :smiley::+1:

2 likes

Gefeliciteerd :+1:

1 like

Gefeliciteerd met je nieuwe baan en met deze prachtige horloges, veel draag plezier.

1 like

Jammer

Want ?

Man man man, wat een horloges bij jou en bij zoon !
Gefeliciteerd met deze prachtige NA’s !

1 like

Mijn beste,

Gefeliciteerd met deze “dubbelslag”!!
Ik wens je er mooie tijden mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes

Simpelweg:

JA (!).

:ok_hand:

1 like

Twee heerlijke aanwinsten. Met name de Navitimer is prachtig! Gefeliciteerd ermee. :+1:

1 like