NA San Martin hommage Spirit Zulu Time

Beste HF lezers,

Nieuwe aanwinst binnengekomen
San Martin Hommage Spirit Zulu Time

Weer hebben ze een meesterwerk verricht op Hommage gebied.
Keramische bezel heeft een roterende beweging zowel links draaiend naar rechts, best apart !
Opgelegde indexen met datumvenster op de 6 met dezelfde achtergrond dial en index kleuren maken het helemaal af.
De hommage Spirit Zulu Time heeft uiteraard net zoals de meeste modellen Sapphire glas en draait het GMT uurwerk met Seiko NH34
Horlogeband is 316L massief roestvrij staal geborsteld en voelt echt heerlijk aangenaam om je pols. Nieuwe Fly verstelbare sluiting is een zeer grote aanwinst en prettig om te gebruiken tijdens temperatuur schommelingen in je lichaam.

45 likes

Dit meen je toch niet echt neem ik aan?

8 likes

Heb een SM hommage ala Black Bay….

Als jij mij geloofwaardig kunt vertellen dat de Tudor het 20-25 voudige waard is…. Denke ik dat de TS het meent!

Prima horloges die SM! :blush:

6 likes

Dit meen ik toch echt neem ik aan.

6 likes

Volgens mij is dat best normaal bij een GMT, ik heb er geen waar het niet zo is in ieder geval.

En inderdaad, wat een horloges produceren ze daar voor weinig he? Heb er ook een aantal en sta er telkens weer van te kijken hoe goed ze zijn voor de prijs.

1 like

Mijn beste,

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!!
Ik wens je er een wereldse tijd mee.:globe_with_meridians:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

4 likes

Imho is het “meesterwerk” verricht door de originele ontwerper en niet door een imitator en dat staat voor mij los van of iets goed gemaakt is of niet… :wink:

2 likes

En het ontwerk van Longines is ook natuurlijk geheel origineel! Heeft geen details geleent van andere merken?

Ik denk dat de meeste horloges een mix van alles zijn!

Begrijp wat je bedoelt. Maar ik vind SM hebben leuke horloges voor een leuk prijsje!

Zo kun je het een en ander proberen voor een paar honderd ipv van een paar duizend!

4 likes

Prima of dat is mooi!

Dan verschillen we duidelijk van mening.
Met meesterlijk nagemaakt kan ik nog wel leven maar om een imitatie een meesterwerk te noemen gaat mij te ver… :wink:

Ja die San Martin hommage Black Bay is ook erg mooi, goed formaat

Dit is mijn eerste San Martin GMT model met duikring, ik heb een Citizen GMT met steden er op en die draait wel naar beide kanten.

Fijn om te lezen dat er HF leden zijn die net zoals mij de kwaliteit van San Martin ook ervaren🙏
İdd, heel veel kwaliteit voor weinig geld😉

3 likes

Wat is de kastdiameter?

Gefeliciteerd met je GMT als NA

1 like

Gefeliciteerd met je NA Tsuyosa! :+1:

Je bent wel lekker bezig de laatste tijd!
Hoeveel heb je wel niet uitgegeven aan al deze San Martins :smile:?

1 like

Niks mis mee dat we van mening verschillen anders zou het leven erg saai zijn als iedereen dezelfde mening zou hebben.

San Martin levert meesterwerk op Hommage gebied om met hun eigen hexagon logo, met het gebruik van zeer hoge kwaliteit grondstoffen prachtige horloges te vervaardigen die heel dichtbij komen van duurdere merken.

Longines maakt ook prachtige kwaliteit horloges maar wel 10 x duurder, het is ook niet gek dat er zo’n verschil qua prijs is, reklame van magazin bladen, commercials op tv, billboards die je tegenkomt moet ook ergens van betaald worden.

Vlak de ontwerpafdeling en R&D niet uit :person_facepalming:

3 likes

Ziet er lekker uit, geniet van je nieuwe aanwinst :muscle:

1 like

Elementen gebruiken vind ik een heel andere tak van sport dan schaamteloos kopiëren. Of ga je nu het verschil van kleur van de GMT-wijzer benoemen? Als je er volgens jou duidelijk verschil in zit moeten we ook stoppen met een hommage te noemen.

Aan TS: veel plezier met je horloge! Geniet ervan!

3 likes

Ach, moet bekennen dat ik ook wel een fan ben van dit merk. Ze maken tegenwoordig niet alleen " hommages" maar verzinnen zelf ook het e.e.a.

Kwalitatief en prijs een niet te kloppen horloge!

:innocent:

4 likes