Die is lelijk.
Volgens mij beweer ik nergens dat er iets mis is met de prijs/kwaliteit, ik beweer alleen dat ik het kopiëren van een product niet echt een meesterwerk kan vinden.
Dat jij en sommige anderen daar anders over denken is aan jullie
Klopt, maar zo lelijk dat ik em weer leuk vind
Komt nog bij dat de metalen band mij beter past dan menig exemplaar van een 100 voudig duur horloge.
Schiet u maar …
Hendrik toch.
Je plaatst een horloge omdat je dat een leuk ding vindt.
Iemand anders zegt, die is lelijk, en het eerste wat jij zegt is “klopt” met een knt smoesje erachter.
Stá voor je mening man.
38mm
Ik vind hem heel erg mooi en San Martin is kwalitatief gewoon goed.
Je hoeft niet altijd duizenden euro’s uit geven voor een goed horloge als het ook met een paar honderd kan.
In ieder geval veel plezier van je uitstekende NA!!!
Ik heb ook maar de proef op dfe som genomen en zo’n San Martin erbij genomen, een Milsub
uit het blauwe gedeelte hier
bouwkwaliteit, afwerking en draagcomfort viel allemaal reuze mee
beter als verwacht eigenlijk
maar het was geen blijver

Hendrik toch.
Je plaatst een horloge omdat je dat een leuk ding vindt.
Iemand anders zegt, die is lelijk, en het eerste wat jij zegt is “klopt” met een knt smoesje erachter.
Goed lezen Eddie, of wat flexibeler denken.
Ik reageerde in eerste instantie op suggestie dat men alleen “hommages” produceerde.
Heriiner mij nog een kunstwerk in het Zwols museum gemaakt van honderden kruissteek schilderijtjes. (verzameld in tientallen bejaardenhuizen en kringloop winkels)
Geweldig effect

kunstwerk
Zo noemen ze een banaan met een stuk ducttape ook.
Dankjewel Nomad,
6x San Martin nog net geen 1K
Niet verkeerd toch😁

Dat jij en sommige anderen daar anders over denken is aan jullie
İk en sommige anderen We Love SM😂

We Love SM
Beetje off topic.
En toch vraag ik me af of al die fabrikanten die zo geëerd worden hier vrolijk van worden. Persoonlijk zou ik er niet blij van worden als iemand mij wil eren door mijn producten na te maken.
Een NA die ontspoord in een #¥€§×. Jammer dit…

Je hoeft niet altijd duizenden euro’s uit geven voor een goed horloge als het ook met een paar honderd kan.
Juist👍🏽
Dankjewel @NOAD
Nee dit is niet de GS hommage
Die is trouwens net binnen, wil eerst even een paar dagen dragen om het te ervaren en daarna zal ik erover schrijven, wordt vervolgdt…
Hommages zijn niet mijn ding. Het kopiëren van succesvolle modellen van andere merken (zonder zelf te investeren in ontwerp en ontwikkeling) vind ik niet zo tof. Niettegenstaande dat, vind ik het een heel leuk horloge om te zien en heb je ongetwijfeld veel horloge voor je geld. Gefeliciteerd met je aankoop.
Wat trekt je zo aan in dit horloge dat je liever deze hebt dan de longines zulu diver?