NA: Santos de Cartier, een waardig Reverso alternatief

Dank!

Misschien wel, een Reverso is lange tijd een soort van endgame / grail geweest en ik vind ze nog steeds prachtig. Voorlopig niet voor mij denk ik, maar wie weet wat de tijd brengt. Er is nog zoveel anders te wensen en hij is alleszins flink gezakt op mijn lijstje door deze :slight_smile:

Ik heb een goeie 17cm pols, dus dan klopt de 35mm wel. Op 18,5 wordt het misschien al wat klein… Dus ik heb meer geluk deze keer met de maat :wink:

1 like

Mooie Cartier. Heb er ook wel eens naar gekeken en ook eens omgehad. Ik vond hem toen iets te dressy, en zeker een schitterende band. Weer eens wat anders dan modelletje oyster.

1 like

Klopt! Het uurwerk heeft ook een balansbrug en een antimagnetische kast zoals bij de Pilot Marks als ik het goed heb… Zeker sporthorlogewaardig!

Bedankt :slight_smile:

1 like

Schitterend. :sunglasses:

Denk dat die prima kan naast een Reverso:-) Alleen dan wel met een kleurtje qua wijzerplaat (de Reverso)

1 like

Erg mooi, gefeliciteerd!

1 like

Prachtig dit is echt de mooiste! Geniet ervan!

1 like

Proficiat. En mooie maat. Wat een heerlijk eigenwijs horloge. :ok_hand:

1 like

Proficiat heel mooi horloge.

1 like

Heel gaaf! Had er graag een gehad, want ze zijn prachtig en dragen ook nog super fijn!

1 like

Wat een topper!

1 like

Mooi horloge! Geniet er van.

1 like

Top. Gave aanwinst! Gefeliciteerd!

1 like

Gaaf! Oooooit…

1 like

Hij is wat dressy, maar dat stoort mij niet. Sluit mooi aan bij mijn 58 op staal voor de zomer.
Het is maar wat je zoekt natuurlijk, echt sporthorloge straalt hij nu ook niet uit :smiley:

Sssssj… Wie weet ooit :sweat_smile:

Bedankt voor het enthousiasme! :pray: :smiley:

6 likes

Niets mis mee. Ben ondertussen ook steeds meer dressy horloges gaan dragen. Af en toe een ander bandje en we noemen het casual :joy:

Maar een mooi ding. Veel plezier er mee.

2 likes

Heb je de eerste krasjes inmiddels op de bezel?

Ik herken je verhaal volledig en na aankoop had ik ook nog eens sinds lange tijd het gevoel echt iets speciaals gekocht te hebben. Het mooie is dat dat gevoel niet snel verdwijnt.

1 like

Ik vind m tof! Welke maat /ref is dit nu?

1 like

Prachtig horloge kerel, ontzettend veel draagplezier hiermee, van harte gegund!

Dit horloge staat al lang op mijn verlanglijstje en ooit gaat het ook binnenkomen!

1 like

Heerlijk horloge! Hopelijk ook zelf ooit eentje kunnen betalen :grin:. Heel veel draagplezier toegewenst!

1 like