Nogmaals congrats en geniet ervan
Schitterend!
Prachtig horloge
Hey joh…je hebt het gedaan! Mooi hoor echt een prachtig ding. Ik heb er lang over gedaan maar kan dat niet meer ontkennen. Beauty…geniet ervan!
Mooi proficiat?
Mooie Santos, zeer stijlvol en de juiste specs voor een sportieve dresser.
Mooie aanwinst hoor! Vergeleken met de andere horloges in je collectie is deze wat kleiner qua afmeting, maar op basis van de foto’s staat het erg goed!
Tof! Ik vind ze op leer ook geweldig.
De bolling, die ik eerder niet gezien had, werkt goed op de proporties!
Dit is inderdaad wel een van de favorieten in deze maat en kleurstelling.
Zo blijven we bezig he
Hij is nog maagdelijk krasvrij gebleven! Ik ben er dan ook constant naar aan het staren, dus van een hele dag op 30cm voor mijn gezicht te hangen valt het best mee met de krasjes
De 35mm Medium!
Dank! Ik hoop van harte dat het je ooit gegund is alleszins, het is een prachtstuk
Helemaal akkoord!
Ik heb er 2 van 35mm, mijn Tangente en deze. De wijzerplaat is vrij klein, maar door de stalen band en vierkante kast valt het best mee inderdaad! Het is wat je gewoon bent natuurlijk, maar met mijn 17cm pols is het zeker niet te klein
Dat moet ik nog eens uitproberen!
Dank!
Toffe aanwinst! Proficiat Jasper
Het lijkt wel een revival van de Cartier Santos. Ik zie ze ineens overal om de pols schitteren. En volledig terecht!
Mooi he, En het leuke is ook nog dat de meeste die er een kopen onverwachts er helemaal weg van zijn
Heel mooi model
Ik blijf het vreemd vinden dat ze die medium niet met blauwe wijzerplaat uitgebracht hebben
Prachtig horloge. Gefeliciteerd met de aanschaf. Veel plezier ermee!
Schitterend! Van harte.