Schitterend! Van harte!
Ik ben niet per se fan van Romeinse cijfers op de wijzerplaat, maar bij deze hóórt het gewoon zo
Mooi, mooi, mooi. Gefeliciteerd met deze vlieger!
Dank!
Ja, het is een horloge dat je eerst voorbij kijkt, in mijn geval omdat Cartier meer een juwelenmerk was dan een horlogemerk. Maar zo kan je nog eens positief verrast zijn dus
De meeste varianten zitten inderdaad in de L versie. Dat zal een specifiek publiek aantrekken gok ik?
Exact!
Dank!
Wow, nooit echt fan van Cartier geweest (en wel van JLC!) Maar dit ziet er toch serieus rofl uit om de pols! Proficiat en veel draagplezier!
Heel mooi en mooie maat. Enjoy!
Ook een mooie alleszins! De datum stoorde me minder dan ik gedacht had. Alleen net wat te opvallend voor mij, ik houd wel van iets subtieler
Dank! Die two tone is dan toch net wat gedurfder da’s pas een guilty pleasure!
Dat klinkt niet positief maar bedankt!
Is street slang voor “tof”! Waarom autocorrect dit nodig vond is me een raadsel
Als eerste natuurlijk gefeliciteerd met dit mooie horloge, lekker strak design en echt een klassieke uitstraling. Geniet ervan en veel draagplezier
Zeker wel dus, maar nog wel een vraagje: er staat een geweldige variant met een donkerblauwe dial in het blauw. Ook overwogen ipv de witte dial of?
Het zal een Freudiaanse verspreking zijn dan
Jazeker, maar dat is de L variant. Ik heb sowieso de voorkeur voor non date horloges en de maat van de M gaat me veel beter af. Ik heb de L in het wit ernaast gepast en het kan perfect (lug to lug 47,5 ongeveer), maar die was me wat te opzichtig. En ik vind de witte cartier wijzerplaat met zwarte cijfers gewoon echt een must
True that!
Prachtige Cartier Jasper, goede keuze en idd. passen de Romeinse cijfers helemaal bij deze Santos. Gefeliciteerd en veel plezier er mee gewenst!
De Santos is iconisch voor het merk Cartier net zoals de speedmaster dat voor Omega is en de sub voor Rolex. Zowel de bi-colour als de geheel stalen versie zijn niet alleen iconisch maar ook schitterend.
Haha bij mij blijft de Reverso nog steeds aan de deur kloppen, ook met een Santos in de collectie. Maar hier kun je het inderdaad wel even mee uithouden zonder Reverso!
Nogmaals heel veel plezier ervan, staat je goed!
We gaan zien of de Santos de Reverso definitief buiten houdt he
Mooi horloge! Van harte!
ik heb dit altijd al een prachtig model gevonden deze Cartier,
de kast die zo nauw aansluit aan de band, bijna als één geheel, is een plaatje.
en ja, die Cartier kan echt wel wegkomen met die romeinse cijfers, een beauty
geniet ervan