NA: Santos de Cartier, een waardig Reverso alternatief

Gefeliciteerd !
Hij is gewoon prachtig.

1 like

Super!!

1 like

Ik heb een paar jaar geleden gekozen tussen een reverso en de santos. Uiteindelijk voor de reverso gekozen, maar die santos is zeker een mooi alternatief.
Gefeliciteerd!

1 like

Mooi!
Ziet er beter uit dan deze afgeragde Santos:

3 likes

Máár…wij hebben de wetenschap dat elke Santos een afgeragde Santos kan zijn. Dat is genoeg geloof ik.

1 like

Exact mijn gevoel ook. Die band is echt een plaatje met die gepolijste schroefjes op een geborstelde achtergrond. Het zijn allemaal leuke details die echt tot hun recht komen in het daglicht :slight_smile:

Dank!

1 like

Ik ga binnenkort verbouwen, maar het zal toch met de G-Shock om zijn :wink:

2 likes

Even gemist deze. Prachtig! :ok_hand:

:pray:

Zo ziet die er van jou over 20 jaar ook uit :nerd_face:

Heb deze toen ik de op kocht ook gepast. Die band zat al vol krassen.

Lekker dragen die hap :slight_smile:

1 like

Lekker hoor, mooie band ook👌🏻
Laatst ook een irl gepast en is dan toch echt mooier dan ik dacht. Veel plezier met deze chique topper!

Dat zal ik zeker doen! Mijn BB58 ziet er ook al serieus geleefd uit, maar toch nog net niet zo. Maar die heb ik dan ook nog maar 4 jaar natuurlijk :blush:

Dank! Hij komt inderdaad pas echt tot leven om de pols, zoals met de meeste horloges.

2 likes

Staat je goed :ok_hand:

1 like

Prachtig! Durf ik nu te zeggen omdat ik recent zo een gepast heb. :wink:

In werkelijkheid ontzettend gaaf!

Gefeliciteerd!

1 like

Mooie foto`s :+1: en een mooi horloge !
Inderdaad de enige uitzondering op de regel - geen Romeinse cijfers- die is toegestaan :innocent: Voor mij graag een grijze …

3 likes

Op de foto’s zijn de wijzers zwart.
Op de website van Cartier zijn de wijzers blauw.

Vertekend het op jouw foto’s?

Vind zwart eigenlijk mooier.

Ook een gave variant deze! Geen krassen op de bezel en lume in de wijzers :ok_hand:

1 like

De wijzers zijn hitte geblauwd. Meestal zijn die zwart, maar in het juiste licht hebben ze een prachtige blauwe schijn. Ik vind zo’n subtiele details altijd een pluspunt :blush:

Hier een foto van Monochrome van de Large, waar het mooi weergegeven wordt:

1 like

Prachtig Jasper :sunglasses:
Proficiat :ok_hand:

1 like

Dank Roy! Ik kon het niet laten, dus toch maar nieuw gekocht :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like