Later als ik groot ben.
Gaaf hoor!
Later als ik groot ben.
Gaaf hoor!
Gefeliciteerd met deze prachtige klassieke aanwinst.
Schitterend!
Op metaal band mooist!
Gefeliciteerd!
Cartier is altijd top, en als je toch ooit een Reverso zou willen, kijk dan eens naar de Cartier Tank Basculante…
Ook een gekke uitvoering inderdaad! Ik heb nog nooit eentje gezien in het echt helaas. Een Basculante en een Reverso naast elkaar zou een leuke vergelijking kunnen zijn
Een Reverso heb ik niet maar de Basculante heb ik wel, mocht je in het oosten van het land wonen dan wil ik jullie hem wel een keer laten zien.
Ref. 2390
Nice!! Congrats!!
Heb je nog meer klapfoto’s?
Ik heb de Santos weer een dagje om, dus een paar extra foto’s zijn altijd leuk
Voor @Stp een foto van de mooie geblauwde wijzers
Een ochtendzonnetje erop en je ziet mooi de easter zgg in de 7
En de sluiting ook eens, blijft een heel elegante oplossing. Normaal ben ik niet voor vlindersluitingen, maar doordat het zo’n lichtgewicht is (108g) is het bijzonder comfortabel.
Mooi hoor !
Super mooi horloge! Wij hopen hem binnenkort ook eens in de verkoop te kunnen hebben!
Genoeg mooie vintage variaties op te vinden alleszins
All black heeft op dit horloge wel wat (mn door die schroeven in de band)
Krijg een beetje OCD-gevoelens van al die schroefjes die alle kanten op staan. Is dat juist het ontwerp of je kan die zelf allemaal synchroon zetten?
Schroefjes die allemaal dezelfde kant opwijzen zijn geen schroefjes. Dan kan voor zover ik weet niet, althans niet op hetzelfde aandraaimoment.
Ik vind deze versie zoveel mooier dan de XL versie!
Hah nee die zijn zoals ze zijn. Ik houd er wel van, het geeft wat leven aan de band. Anders zou het te perfect zijn
Fair point. Niks voor mij, maar je hebt zeker een punt.