Prachtig in alle opzichten is deze Santos, gefeliciteerd en veel plezier er mee gewenst!
Bijzonder fraai!
Prachtig horloge. Een echte klassieker!
Super mooie aanwinst Harm
Heel mooi horloge! Een zeer ondergewaardeerd merk & model.
Prachtig. Hoe zit het met de maat? Is die 35mm niet te klein?
Ook dat gebeurd tegenwoordig
Ja, wat is te klein? Ik vind het zelf een beetje dragen als een horloge met eem diameter van een 38mm à 39mm.
Is dit nou een nieuw model, of vintage? Sorry voor de onwetendheid.
Edit: mooie foto’s van een mooi horloge. Gefeliciteerd ! Geniet ervan!
Nieuw model, gelanceerd in 2018.
Heel tof
Geniet er van.
Ik vind het een prachtig horloge. Ik zou het leuk vinden als ze een kroon zouden aanbieden zonder dat blauwe steentje er in.
3 a 4 mm meer vind ik nogal een uitspraak. Dat zou betekenen dat de WSSA009 zou dragen als een 43 mm?! Heb je nog meer wristshots?

Ik zou het leuk vinden als ze een kroon zouden aanbieden zonder dat blauwe steentje er in.
Ik vind dat blauwe steentje nou juist erg mooi detail en super kenmerkend natuurlijk.

3 a 4 mm meer vind ik nogal een uitspraak. Dat zou betekenen dat de WSSA009 zou dragen als een 43 mm?! Heb je nog meer wristshots?
Wellicht wat overdreven maar het is een gevoel. Even snel naast de 39mm Explorer omgedaan.
Bottomline, ga altijd een horloge passen en ga niet blind af op de afmeting.
Mooi! Zie je niet vaak😀
Prachtig duo zo
Erg fraaie klassieker. Ben absoluut geen voorstander van Romeinse cijfers op de wijzerplaat maar maak voor deze graag een uitzondering. Proficiat!
Beauty!
Hoe ouder ik word hoe meer ik dit soort ’ klassiekere’ horloges ga waarderen (Santos, Reverso etc.)
Prachtig! Moet ook eens kijken of ik eentje kan passen.