Ik heb er eigenlijk iets mee, maar op basis van jouw foto’s ziet hij er toch wel gaaf uit. Misschien ook maar eens in het echt proberen.
Heel erg mooi!
Gefeliciteerd
Gefeliciteerd!
Hele mooie klok, en het is al vaker gezegd: een klasieker.
Mooi zo’n Santos, en eigenlijk de eerste pilot watch
Alberto Santos-Dumont met zijn heavier than air vliegtuig, Paris 1906
De Cartier Santos was het allereerste serie geproduceerde polshorloge voor mannen, de ultieme klassieker dus.
Een prachtig horloge; een echt icoon van een klokje! Ik vind hem bijzonder chique!
Van harte en heel veel plezier ermee gewenst!
Prachtig! Gefeliciteerd’
Gefeliciteerd, de mooiste cartier vind ik
Erg fraai!
Mooi , veel draagplezier
Hij is mooi en tijdloos. De Santos staat ook op mijn netvlies.
Heb daar ook eens een grafiekje van gezien en Cartier is idd een hele grote speler. Veel groter dan bijvoorbeeld een Breitling.
mooie tijd ermee
Dat zou ik zeker eens doen Tom. Ik heb zo’n vermoeden dat dit ook wel iets voor jou is. Je mag hem altijd komen bewonderen.
Klassiek, maar door zijn strakheid ook modern. En dan ook nog op staal, schitterend.
Geweldige aanwinst, een terechte klassieker!
Top, gefeliciteerd en veel plezier ermee!
Heel erg mooi. Tijdloos design en zoals je zegt topafwerking!
Het mooie van deze serie vind ik dat ze veel eleganter zijn dan die grote SantosXL die zo’n ontzettend dikke kast heeft.
Zelf heb ik de 39,8mm variant met blauwe plaat en datum. Ook deze is gelukkig niet te dik en loopt door z’n wat afgeronde vorm mooi met de pols mee.
Mijn tip; doe deze nooit weg. Had ik wel gedaan en heb hem enkele maanden later weer voor (te)veel geld opnieuw gekocht en nu weer in bezit.
Veel plezier er van maar dat gaat zeker lukken!
Ondanks dat ik best een flipperaar ben, denk ik dat deze nooit weg gaat.