NA: Santos de Cartier

Ik heb er eigenlijk iets mee, maar op basis van jouw foto’s ziet hij er toch wel gaaf uit. Misschien ook maar eens in het echt proberen.

1 like

Heel erg mooi!

1 like

Gefeliciteerd :ok_hand:

1 like

Gefeliciteerd!
Hele mooie klok, en het is al vaker gezegd: een klasieker.

1 like

Mooi zo’n Santos, en eigenlijk de eerste pilot watch

paris_1906

Alberto Santos-Dumont met zijn heavier than air vliegtuig, Paris 1906

4 likes

De Cartier Santos was het allereerste serie geproduceerde polshorloge voor mannen, de ultieme klassieker dus.

4 likes

Een prachtig horloge; een echt icoon van een klokje! Ik vind hem bijzonder chique! :ok_hand:

Van harte en heel veel plezier ermee gewenst! :slightly_smiling_face:

2 likes

Prachtig! Gefeliciteerd’

2 likes

Gefeliciteerd, de mooiste cartier vind ik

1 like

Erg fraai!

1 like

Mooi :ok_hand:, veel draagplezier :+1:

1 like

Hij is mooi en tijdloos. De Santos staat ook op mijn netvlies.

1 like

Heb daar ook eens een grafiekje van gezien en Cartier is idd een hele grote speler. Veel groter dan bijvoorbeeld een Breitling.

1 like

mooie tijd ermee :sunglasses:

1 like

Dat zou ik zeker eens doen Tom. Ik heb zo’n vermoeden dat dit ook wel iets voor jou is. Je mag hem altijd komen bewonderen.

1 like

Klassiek, maar door zijn strakheid ook modern. En dan ook nog op staal, schitterend.

1 like

Geweldige aanwinst, een terechte klassieker!

1 like

Top, gefeliciteerd en veel plezier ermee! :smiley::+1:

1 like

Heel erg mooi. Tijdloos design en zoals je zegt topafwerking!

Het mooie van deze serie vind ik dat ze veel eleganter zijn dan die grote SantosXL die zo’n ontzettend dikke kast heeft.

Zelf heb ik de 39,8mm variant met blauwe plaat en datum. Ook deze is gelukkig niet te dik en loopt door z’n wat afgeronde vorm mooi met de pols mee.

Mijn tip; doe deze nooit weg. Had ik wel gedaan en heb hem enkele maanden later weer voor (te)veel geld opnieuw gekocht en nu weer in bezit.

Veel plezier er van maar dat gaat zeker lukken!

3 likes

Ondanks dat ik best een flipperaar ben, denk ik dat deze nooit weg gaat.

1 like