NA: Scrubbie heeft gepiekt

Poh, deze is wel echt heel erg mooi!

Gefeliciteerd!

1 like

Mooi, uniek en speciaal :ok_hand:

1 like

Niet vaak dat ik horloges zie waar ik stil van word. Onwaarschijnlijk mooi!

1 like

Wat een waanzinnig gaaf horloge! :heart_eyes::heart_eyes:
En wat een leuk traject en verhaal, dank je wel. :pray:
Ik hoop dat je nog heel lang van dit horloge blijft genieten en wens je veel draagplezier! :tada:

1 like

10 likes

Heel bijzonder! Van harte. Geniet er van!

1 like

En wat zijn de plannen voor het leven na de piek?

1 like

Dude wat cool, geweldig! Daar zit je vast de hele tijd met je snufferd bovenopšŸ•µļøā€ā™‚ļø

1 like

Supergave aanwinst, Ruben. :ok_hand:t3:

1 like

FTFY

Superhorloge! :heart_eyes:

1 like

Van harte Ruben!

1 like

Gefeliciteerd met deze mooie en unieke NA! :hugs::pray:t3:

1 like

Bizar horloge. Weet eerlijk gezegd nog niet echt wat ik er zelf van vind. Maar dat is ook goed, het zet me in ieder geval wel aan het denken. Geen 13 in een dozijn dus. Uniek is het zeker!

1 like

Geniet er van!

1 like

Heel erg bijzonder! Draag het met trots.

1 like

Vet hoor, gefeliciteerd!

1 like

Van harte proficiat! Gave combi!

1 like

Gefeliciteerd, heel gaaf zo’n stuk met je eigen stempel erop!

1 like

Bedankt allemaal!

Ah vet, je hebt er weer eentje. Volgens mij is mijn eerste O1 ook jouw ex.

Ik heb ook even getwijfeld aangezien hij inmiddels uit de productie is, maar met wat ze nu kunnen heb ik toch wel wat ideeƫn ervoor.

Ik gok dat ik gewoon weer lekker ga zitten kloten. De nieuwe Behrens Orion One is heel vet. Een Bulova Accutron Spaceview lijkt me nog eens leuk om te hebben. Sartory Billard staat ook nog op het lijstje. Ik betwijfel vooralsnog alleen dat ze naast dit regelmatig gedragen zouden worden dus alle plannen staan op pauze.

2 likes

Eens goed nadenken op welke gelegenheden en in welke seizoenen je de kleppers draagt. Als het mindere geweld er niet rond kan passen, dan koop je die beter niet. Ik herken het.

Ik denk wel na over 1 horloge kopen om continue tentoon te stellen (interieur decoratie). En af en toe te dragen. ā€˜Alternatief gebruik’ bestaat dus ook :smiley:

1 like