NA: Scrubbie heeft gepiekt

Flabbergasted heb ik kennis zitten nemen van je aangepaste Holthinrichs :flushed: Zo gaaf!!! EƩn van de meest bijzondere die ik ooit gezien heb.

:saluting_face:

1 like

Heel vet dit! Respect voor je drive om echt iets unieks om de pols te krijgen! Geniet van de honeymoon.

1 like

ongelooflijk, mijn horlogehobby is al een tijdje tanende maar na het zien van dit kunstwerk, wow, eindelijk weer iets waar je lang naar kan kijken en absoluut niet saai zoals 95% van alle andere horloges.

groetjes Lenno

1 like

Wauw!! Wat ziet die er mooi uit!!
Echt heel mooi om te dragen en naar te kijken!!
Veel draagplezier.

1 like

Ik heb nog nooit zoiets gezien. Mooi hoor :ok_hand:

1 like

Ik kan uit ervaring melden dat deze bijzondere aanwinst in het echt nog mooier is dan op de plaatjes. :star_struck: Heel gaaf Ruben. :muscle:

1 like

Heel bijzonder. Proficiat.

1 like

Lekker man! :star_struck:

1 like

Wat moooiii! :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth:

1 like

Heel erg mooi!

1 like

Man wat een gaaf ding zeg :ok_hand:t2: gefeliciteerd!

1 like

Hij is echt heel gaaf geworden! :heart_eyes:

1 like

Heel erg tof! Geniet ervan.

1 like

Wat een ā€œbijzonderā€ mooi horloge met karakter! Geniet ervan.

1 like

Ok heb enorm veel bewondering voor Holthinrichs en ook voor het benodigde lef om hun kunstwerkjes aan te passen. Voor mij was de vorige generatie misschien toch begerenswaardiger, hoewel ik het onconventionele niet schuw. De nieuwe mogelijkheden maken het merk enorm spannend te volgen.

1 like

Die is er ook nog :sunglasses:
Ik vind deze juist wel snel saaier naast de nieuwe. Al helemaal als ik kijk naar wat hij nu allemaal kan maken.

3 likes

Ja, dat snap ik wel. De dial lijkt zo ingetogen, maar ook hier hebben we temaken met een enorm sterke en originale visie. De kast blijft ook nu nog innoverend en de fantastische proporties en furnishing van de dial blijven ook na jaren fris ogen. De Delft Blue versie was bovendien voor mij een smaakvolle beleving van nationale, zo niet regionale, trots.

1 like

Wat een aparte wijzerplaat! Van harte met je NA.

1 like

Deze is inderdaad f*cking vet! Heel veel draagplezier ervan! :ok_hand:t4:

1 like

Uniek horloge, uniek verhaal. Gefeliciteerd.

1 like