Net binnen en wat een beauty. Deze hoort echt in iedere verzameling thuis…
Daar ben ik het mee eens. Top horloge voor dat geld:+1:
Ik zit er al heel lang naar te loeren. Ga het waarschijnlijk nooit doen (WR), maar blijf ze prachtig vinden.
Gefeliciteerd! Mooi mooi.
Zo lang op mijn lijst. Moet er nu ook echt van komen. Welke maat heb je gekocht? Gefeliciteerd @dreski
De 38mm versie. De HFLE wordt 42 dus die past er mooi bij. Ik ga klein steeds meer waarderen. Hij heeft echt die jaren 60 look.
gefeliciteerd! sinds een week heb ik hem ook in mijn verzameling en ben er ook zeer blij mee.
Ik had gedacht dat het meer een soort hebbedingetje zou zijn door die leuke Chinese tekens, maar ik vind het gewoon een hele mooie klok!
Mijn beste,
Chapeau!!
Een gerenommeerde verworvenheid!!
Veel draagplezier!!
Orologio Signaturis Temporis.
gefeliciteerd ermee! Heb zelf de seagull m182sgk en ben er enorm tevreden mee!
Heb recentlijk de 42mm gekocht en toch teruggestuurd.
Ik kon hem qua pols grootte wel hebben maar ik geloof dat de Seagull gewoon mooier is in 38mm, oogt toch wat meer classy.
De 38mm versie komt zeker in m’n horloge doos terecht.
Zeg ik toch!
Veel plezier met deze kanjer!
Hoe is de kwalitijd van deze uurwerkjes? Ook met de HfLimited in het achterhoofd.
Mooi !
Waar heb je hem gekocht als ik dat mag vragen ?
Watchunique ?
Zonder meer de mooiste uitvoering. Dichtste bij origineel.
Yup Watchunique…
Als ik zo vrij mag zijn, ik lees vaak dat je veel waarde hecht aan WR (vanaf 10bar wordt t pas interessant voor je, toch?). Waarom is dat zo? Zwem je zoveel oid
Echt een bekende hier op HF en ik snap het helemaal!
Mooi horloge. Ik zou kiezen voor een andere band, maar ja, wie ben ik. Veel plezier ermee!
Banden genoeg hoor. Maar vandaag paste deze bij mijn zomerse outfit.
Nee hoor,
Ik wil alleen niet na hoeven denken bij horloges. Als ik een horloge een paar dagen om heb en ik kom op het strand terecht, of ik geef een tuin water, of het regent plotseling terwijl ik op de motor zit, of ik ben mosselen aan het schoonmaken… dab heb ik het liefste een horloge om wat me gegarandeerd geen hoofdpijn bezorgt.
50m WR is toelaatbaar, 100m zou de norm moeten zijn en 200m+ is misschien overkill, maar in ieder geval altijd goed.
30m WR is totaal onacceptabel. Dan moet ik bij iedere scheet nadenken.
Veroorzaken de flatulen bij jou dan regenbuien???