NA: Seamaster 300 165.024

Toffe, niet alledaagse aanwinst. Geniet ervan. En inderdaad, hij schreeuwt om staal. Shark mesh vind ik heel tof (om te zien).

2 likes

Mooie kastvorm zeg. Past goed bij het geheel. :ok_hand:

1 like

Het hele Watchco gebeuren was mij onbekend.
Puristen zullen het vast niks vinden.

Ik zie alleen maar een hele mooie Omega met een uitstraling die een moderne duikert al heel lang niet meer heeft.

Klasse dit , echt heel gaaf!
Enjoy :star_struck:

1 like


Mesh is best leuk, ja… :wink:
Omega logo al gespot?

1 like

Proficiat, erg gaaf! Heb zelf ooit de kans gehad er eentje te kopen en het niet gedaan. Dit model zie je niet vaak en blijft toch trekken…

Absoluut😁

4 likes

btw dit roept om een wristshot!
Heb je ook nog een andere bracelet?

Ik ken niet alle bracelet codes uit mijn hoofd, maar 1171 is altijd wel een van mijn favorieten geweest. Verder ga ik mee in de positieve mening over mesh op deze.

1 like

Mooie aanwinst en gefeliciteerd :+1: Kun je laten zien wat het verschil dan is bij kroon tussen die 2 typen kast ? En hebben die 2 dan wel eenzelfde ref nr van Omega 165.024 of ook verschillende ?
Dank !

1 like

Ik zal even kijken waar hij thuis of in de kluis ligt… :sweat_smile: Hij leeft bij mij sowieso op de nato, de Omega mesh draag ik weinig. Wel heel lang op gedragen, maar uiteindelijk won de bond nato het voor mij. Doet het gewoon erg goed op nato door de slanke kast…

1 like

Mijn beste,

Leuk om te lezen en schitterend om te zien.
Proficiat dan ook!!
Ik wens je er een formidabele tijd mee!!

En voor straks: “Buona Notte" en morgen gezond weer op.:first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

ze hebben dezelfde ref en naast de kroon zijn er ook verschillen in de lugs, Caseback en de bezel. hieronder en van de vele plekken waar hierover gesproken wordt. Plaatjes heb ik even snel van het net getrokken.
bovenste laat verschil in bezel zien en heeft de nieuwe kastvorm bij de kroon (recht) en de tweede foto laat de zijkant van de oudere vorm zien (rond met de vorm van de kroon mee).




2 likes

als de mesh alleen in de kast ligt en hij mag weg dan hou ik me aanbevolen

Heel mooi horloge!

1 like

Ik zie het nu, dank je voor de uitleg. :grinning:

2 likes

Fantastische aanwinst! Hier de 166 op een 1171/1. Je bent nog steeds welkom om ‘m een keer te passen, maar dan nu voor de stalen band.

9 likes

Prachtige aanwinst! Van harte ermee. Ik kende WatchCo al wel uit het verleden en ben zelf van mening dat het prima kan. Als je dit afzet tegen het feit dat originele SM300’s vrij prijzig zijn en je met vintage zo ontzettend moet oppassen dan vind ik dit een zeer geschikt alternatief. Beter dan de replica weg of een hommage.

2 likes

Gaaf man, leuke NA!
Zo vind ik hem wel te pruimen.

Leuk verhaal ook en fijn dat de Duitse meneer het horloge gewoon komt brengen. Dat maakt zo’n aankoop net iets leuker.

1 like

Ω Prachtige Seamaster, mooie aanwinst, veel plezier er mee gewenst! Ω

1 like

Ik vind dit toch wel fantastisch. Ik had nog nooit van WatchCo gehoord, maar nu wil ik er ook een!

Wat voor caliber zit hierin? Loopt dat nog enigzins nauwkeurig naar moderne maatstaven?