“Ik ga even flink wat verkopen, dan heb ik wat budget voor mijn motorrijbewijs en aanschaf van een motor”
Leuk bedacht weer, mijn datejust verkocht, geld op de bank, en dan rondneuzen hier op HF. Komt de advertentie van @JPM met de groene seamaster online. Precies het enige horloge waar ik al een poosje naar kijk. Na een korte en bondige onderhandeling😉 snel een deal gemaakt. Gisteren afgesproken onderweg, nu zit hij om de pols. Daar blijft ie nog wel even, wat een top horloge.
Het is natuurlijk best een unit, maar op mijn polsen is dit (in mijn ogen) de ideale maat.
Het enige vraagstuk wat overblijft; staal of rubber?
Heel mooi horloge en de enige Omega die ook mij blijft aantrekken. Persoonlijk vind ik deze stalen band van Omega niet de mooiste dus ik zou ten alle tijden met de rubberen rondlopen.
Gefeliciteerd met deze fraaie Omega. Ik vind die stalen band in het echt een stuk mooier dan op foto’s. Plus dat jij zo te zien best stevige polsen hebt, dan staat die sowieso wel goed. Dus staal is wel mooi. Ook al zijn de meningen over de stalen band verdeeld…
Rubber trouwens ook gaaf en draagt ook wel wat comfortabeler. Kan eigenlijk allebei dus.
Gefeliciteerd met je NA! Fraaie trade off ten opzichte van de snelle stap naar een motorrijbewijs. Kan altijd nog . Veel plezier met deze groene knaller! Vind groen rubber wel erg fraai staan.
Proficiat, je was me net voor…. Het voordeel van deze set is dat je hem een week of twee op rubber kunt dragen en dan een week of twee op staal……wat luxe…(keuze stres voor een keuze die je niet hoeft te maken🤣). Ik denk dat ik hem in eerst instantie eerst op rubber zou dragen…