Gefeliciteerd met dit prachtige horloge. Ik zou hem persoonlijk op rubber dragen
Haha snel gedaan Hein! Top ding, geniet ervan!
Ik heb dan geen omega (wel 1 van de 2 grail watches) maar een tag heuer aquaracer bij deze kan ik wisselen en dat doe ik dan ook regelmatig
Van harte! Ik heb hem in zwart-zwart gehad en bewust op rubber. Hij heeft moeten wijken voor een tudor en daar ben ik nog iets meer tevreden mee, maar ik sluit niet uit dat een variant ervan nog eens terug komt. Van de reguliere heb je echt de mooiste kleur.
Als je blijvend overwegend voor rubber gaat kan ik je de versie met vouwsluiting aanbevelen. Kostbaar, maar echt nog substantieel beter.
Van harte met deze mooie aanwinst.
Lastige keuze. Op staal vind ik 'm wat meer natuurlijk ogen. Eén geheel. Maar op rubber is dan weer lekker sportief…en draagt heerlijk. (I know want ik heb de zwarte en blauwe op rubber gehad). Op staal blijft toch een best gewicht om de pols. Ik zeg…lekker afwisselen.
Proficiat. Helaas was de afstand een struikelpunt anders was ik je voor geniet van de Seaweed
Gefeliciteerd met deze prachtige aankoop! Ikzelf ben ook geen fan van de stalen band. Rubber ook niet echt. Misschien een alternatieve mesh band?
Ieuw
Ik ben bij dit model Seamaster altijd heel erg voor rubber.
Wellicht dat de gewone zwarte rubberband ook wel gaaf is op deze, omdat dat iets meer contrast zou kunnen geven met de groene plaat.
Gefeliciteerd met deze hele mooie Omega. Ik heb zelf rubber omdat ik hem zo heb gekocht. Super sportief in ieder geval. Zou ze lekker wisselend dragen in jouw geval
Staal, want dat rubberbandje heeft irritante keepers.
Oh, haha dat komt goed uit dan (voor mij😉) we hebben uiteindelijk de afstand wat gemiddeld, dus dan was het niet zo ver…
Hmm, denk dat ik dat niet zo mooi vind. Ik ga hem vandaag eens op rubber zetten…
Rubber op folding clasp zit er bij, ga hem straks eens proberen…
Thanks, geduld is niet mijn sterkste kant😉
Oh dat had ik niet door, dan zit je helemaal goed!
Ik heb er zeker geen spijt van, dus je zal inderdaad op zoek moeten naar een andere haha. En inderdaad fijn dat het een set is met rubber en staal, op iedere band is het zo’n ander horloge…
Prachtig .
Staal maakt het horloge uniek vind ik, maar de rubberen band is heel goed.
Zelf wissel ik af met dit horloge, en de stalen band krijgt verreweg de meeste draagtijd tot op heden.
Dat snap ik😃… ik ga gewoon rustig verder zoeken heb geen haast… geniet er van! Ik ben vooral benieuwd wat je over een tijdje het meeste gedragen hebt staal of rubber…
Gefeliciteerd! Hangt ook een beetje van het rubber af vind ik persoonlijk. Als het zo’n slap Breitling achtig rubbertje is dan liever op staal