Nice hoor! Staat ook hier op de verlanglijst. Er mag er nog eentje bijkomen en dat is er zo eentje. Gefeliciteerd met je aankoop.
Een prachtig horloge alleen zelf geen liefhebber van deze rechte stalen band, dus voor rubber gestemd
Fantastisch mooie Seamaster, ik zou persoonlijk zoals al eerder gezegd een zwarte rubber band mooier vinden voor een beter contrast. Maar eerlijk gezegd staat het allemaal mooi!..
Aan de hulp van de stemmers heb ik niets, is ongeveer gelijk😉
Na een dagje dragen van beide banden is de conclusie dat het ook beide prima kan. Rubber scheelt een behoorlijk gewicht, waardoor hij echt stuk lichter om de pols voelt. Verder heerlijk soepel rubber, draagt fijn.
Staal vindt ik zelf wat stoerder, en ook wel iconisch op dit model. Zelf totaal geen moeite met de breedte van de band (al zou een taper echt wel meerwaarde hebben)
Conclusie, ik ga lekker afwisselen!
Mooi hoor
Geniet ervan
Gefeliciteerd, prachtig horloge.
Ja goed gezien meer comfy.
Staal!
Beiden!
Prachtig!
Mooi model hoor, van harte. Had de witte op rubber als zomerhorloge. Makkelijk voor op vakantie en mee te zwemmen.
De stalen band vind ik niet echt fraai, vanwege de jaren '90 look en de te grote clasp. Maar da’s zeer persoonlijk uiteraard.
Enjoy!