NA: Seestern S434

Gefeliciteerd met deze chinese knaller, ik heb zelf begin van het jaar een S434 uit het blauwe gedeelte opgepikt en ben er ook dolblij mee. De kwaliteit ligt ver boven verwachting en de afwerking is ook niks op aan te merken.

Veel draagplezier gewenst

4 likes

Die zeester die een Tsunami probeert te koppen verdiend ook wel een honorable mention :joy:

Feli!

1 like

On-the-fly adjustable. :wink: Leuke NA, bedankt voor je verhaal en veel plezier ermee! :+1:

1 like

Ziet er heel goed uit.
En met de afwerking is niets mis.
Waarom duizenden euronen spenderen als je
ook deze knaller kan hebben.
Geniet ervan met volle teugen!!!

1 like

Piet van harte gefeliciteerd met deze geweldige Seestern :ok_hand:. Dank ook voor het delen van je leuke zoektocht ervan ,zo vergeet je vanzelf even je ziek zijn ! En dus proficiat en natuurlijk beterschap :+1:

1 like

Mooi zijn ze he? Jij ook heel veel draagplezier gewenst!

1 like

Grijze dag, dus grijze band.

Even voor alle duidelijkheid, ik ben gewoon weer beter hoor :+1:

2 likes

ook alweer een knaller :ok_hand:
draag hem met plezier

1 like

Gefeliciteerd met de aanwinst :+1:

1 like

Goed verhaal en aanstekelijk. Ik heb bijna de neiging om even bij Ali te gaan surfen. Die meegeleverde blauwe band staat het mooist, vind ik.
Veel plezier met je nieuwe horloge.

1 like

Mooi ontwerp en verstandige keuze.
Volgens mij is het design origineel van Wolbrook, de SeaQ is in dat opzichte ook een (hetzij vroege) volger.
En de meeste Wolbrook varienten nu missen verfijning en vind ik wat saai, dan is deze Seestern een voordeligere keuze en inclusief veel flair. Geniet ervan!

2 likes

Gefeliciteerd! Volgens mij veel horloge voor je geld :+1:t3:

1 like

Dankjewel. Persoonlijk neig ik meer naar de blauwe suède band.

3 likes

Kijk, zo leer je nog eens wat! Dankjewel.

1 like

Vet!

1 like

Veel plezier dermee :+1:

1 like

Mooi verhaal en ditto klokje - geen kaskraker maar plezier hoeft er niet minder om te zijn.

1 like

Gefeliciteerd met dit horloge.

1 like

Leuk geschreven veel plezier met je NA!

1 like

Oranje elastiek mag er ook zijn?!

1 like