Vandaag onverwachts in het bezit van 'n SNK355.
Ik heb zo ongeveer 2 weken 'n Seiko in bestelling bij Monsterwatches waar ik mij zeer op verheug. En wou het daar dan ook even bij laten. Maar ik, met 'n ruggengraat van 'n weekdier… Kwam dit 5je vandaag tegen en dacht! Tja… Als Seiko fan mag eigenlijk 'n 5je niet in de collectie ontbreken. Dus even 3sec staan twijfelen en de knoop maar door gehakt! Dit is m’n derde 5je in m’n leven… Ooit 1 verloren en 1 dierbare die de geest heeft gegeven (lees anders mijn even voorstellen topic van 'n paar weken geleden, om te weten waar ik het over heb) Maar goed, de knoop dus door gehakt en ben er blij mee! Al moet ik wel erg wennen aan het voormaat van 37mm, erg klein als je +40mm gewend bent. En wit/zilver is ook weer eens wat anders dan zwart of blauw wat ik eigenlijk altijd heb. Hoop nog lang plezier te hebben van deze impuls aankoop. En wou het even met jullie delen
Gefeliciteerd!!! Veel plezier met dit prachtige horloge.
Laat ik nou krek dezelfde hebben!
Heb je trouwens al die leuke logo’s van het vijfje op de wijzerplaat gespot? Op jouw foto’s enigszins te zien als je ze uitvergroot. Ik vind dat prachtig.
Het is een 7s26C wat hierin zit… Ik heb die oude kapotte, en dat is 'n 7S26B. Wat die B en C inhoud weet ik eigenlijk niet. Zou bijna denken dat dat 'n doorontwikkeling is. Misschien dat iemand anders daar meer over kan vertellen, ben ook wel benieuwd eigenlijk
Komt door de licht val, heb de foto’s met m’n iPhone gemaakt op 3 verschillende plekken in de kamer… Maar het is toch echt 1 en 't zelfde horloge hoor.
De Seiko 5 blijft een leuk horloge, voor weinig geld. Hoeveel ik er in mijn collectie heb, zou ik niet precies weten. Ik ook zwicht regelmatig voor een (inpulsieve) aankoop.
Groet. Richard.
Impulsieve aankopen zijn altijd wel leuk en verrassend… Alleen als je thuis komt moe je vaak wel verantwoording af leggen…! Althans, ik wel! Mijn vrouw begrijpt niets van mijn hobby’s
Trouwens, lees zo eens m’n verhaal terug… Maaruhh voormaat moet formaat zijn
Oké, leuk klokje Heb je die al lang of heb je hem ook pas? Ik zou wel eens willen weten van welk jaar dit modelletje is… Heb al 'n beetje op google zitten snuffelen. Maar kan nog niets daarover vinden. Had hem namelijk nog niet eerder gezien ergens.