NA: Seiko 6217-7000 World Time 1964: volledige set + verhaal!

Tsjonge, gaaf verhaal en een hele mooie klok. Bedankt voor het delen.

1 like

In het kader van de laatste veiling van Gerard Reve’s brieven en manuscripten:

Welk een heerlijk verhaal, en wat heb ik het pakketje van brieven, certificaten, rekeningen, doos en horloge toch geil beloerd. :slight_smile:

1 like

Wat een fantastische set en een gaaf verhaal! Dit vind ik een van de mooiste Seiko’s!:heart_eyes:

1 like

Gaaf verhaal en klok!!
Geniet ervan…

1 like

Wat een prachtige aanwinst, hopelijk zien we hem hier vaak voorbijkomen in de WRUW :smiley: :thumbsup:

1 like

Mooie achtergrond informatie over deze Seiko’s :+1:t2: Dit is natuurlijk een droomset voor iedere vintage liefhebber/verzamelaar. Geniet ervan!

1 like

Heel mooi en super compleet!

Groeten van z’n broertje

1 like

Thanks mannen!

Samen met zijn duik neefje absoluut blijvers​:+1:t2::blush:

Heel erg gaaf!

Verhaal van de eigenaar doet me denken aan de 'great escape Rolex’
https://www.antiquestradegazette.com/news/2015/165000-record-for-great-escape-rolex/

1 like

Cool inderdaad, dank voor het delen. Had die gemist denk ik eerder.

Een heel mooi horloge. Bijzonder dat alles er nog bij is (plus meer). Zelf heb ik een variant uit '71 (die met de kussenvormige kast), maar deze vroege vorm is veruit mijn favoriet!! Proficiat.

1 like

Wat een te gek verhaal en een prachtig horloge! Enjoy!

1 like

Wow! Mooi verhaal en horloge!

1 like

Prachtig! Gefeliciteerd! Werkelijk prachtig, zomaar zo’n hele set vinden met zo’n verhaal erbij! Chapeau!

En, zo zie je maar, mooie horloges komen niet op leer… (sorry, kon het niet katen… :wink:)

1 like

Dat is de 6117-6400 denk ik? Die is een maatje groter ook volgens mij en ook erg mooi. Net naast gegrepen hier op het forum helaas laatst😰

1 like

Lol, inderdaad nu je het zegt. Gelukkig draagt de band comfortabel met weinig speling. Anders gaat ie direct op donkerblauw leer hoor…:wink:

1 like

Wat een aanwinst :+1:
Fantastisch, met alle dozen, papieren en het ganse verhaal erbij. Geniet van deze prachtige aanwinst.

1 like

Werkelijk prachtig!

1 like

Klopt! En die ligt op dit moment bij de horlogemaker voor een nieuw glaasje.

1 like

Nice! Mocht ie ooit weggaan…:slight_smile: