NA Seiko 6309-7049 uit 1979

Coole nieuwe aanwinst, deze Seiko turtle 6309-7049 uit 1979. Maar het wordt nog beter.

Gekocht op eBay van een dame uit de VS (Teri) die na enig doorvragen vertelde dat het horloge van haar man Denny was die het altijd droeg als lifeguard in LA maar ook als fervent surfer en kanoër. Hij heeft het iedere dag om gehad tot zijn pensioen, vandaar de mooie blauwe faded bezel. Ze stuurde me ook een foto waarop hij het draagt tijdens een lifeguard reunie in de jaren 80. Op deze foto draagt hij het horloge. De andere mannen zijn zijn broers en vader, allen (ex-) lifeguards (zijn vader in de jaren 30 op Venice Beach).

Het zijn dit soort verhalen waarom ik van vintage hou.

52 likes

Van harte, erg cool horloge en bijbehorend verhaal is inderdaad super👍🏻

3 likes

Wat mooi zeg, een horloge met zo’n verhaal! Gefeliciteerd man :+1:t2:

1 like

Supermooie NA !
Gefeliciteerd met deze en veel draagtijd !

1 like

Mijn beste,

Chapeau!!
Veel draag-plezier met deze memorabele sportieveling. :watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Mooi verhaal! Bedankt voor het delen.

1 like

Heel erg mooi, leuk verhaal, en een foto erbij is helemaal top!
Enjoy :wink:

1 like

Die is wel heel mooi oud geworden.

1 like

Een doorleefd horloge ! Veel plezier ermee!

PS dit is precies de reden waarom ik de paniek om een krasje en de fliperitus hier niet altijd kan volgen… door het dragen van een horloge schrijf je eigen geschiedenis… een verhaal, net als bij jouw aanwinst.

2 likes

Altijd leuk, een horloge met geschiedenis :+1:

1 like

Inderdaad… zo een verhaal is goud waard… oh en mijn geboortejaar dus altijd goed. Mooie aanwinst, geniet ervan.

1 like

Top horloge met een mooi verhaal. Maar wat is die David Hasselhoff oud geworden zeg!:stuck_out_tongue_winking_eye:
image

2 likes

:joy:

Gaaf zeg. Ik ben in 78 geboren. Als ik zo’n horloge kan vinden uit dat jaar zou echt geweldig zijn.

2 likes

Mooi verhaal met een schitterend horloge. Dit maakt het extra leuk👍 Veel plezier ermee.

1 like

Mooi verhaal bij een prachtig horloge.Gefeliciteerd ermee.

1 like

heel erg cool! Gefeliciteerd!

1 like

Ziet er een mooi, origineel exemplaar uit!
Leuk dat je wat afweet van de afkomst van het horloge. Geniet van de NA :+1:

1 like

Gefeliciteerd met je NA

1 like

Moet te doen zijn!