NA: Seiko 8306 November 1966 onderweg -> terecht -> YEP!

Ik blijf toch hoop houden, misschien tegen beter weten in, dat ie nog boven water komt.

He, balen man! :worried:

1 like

Wie weet, ik had van de zomer ook een horloge al afgeschreven wegens twee maanden onderweg en die kwam toch (nog), dus het kan wel :confused:

1 like

Het horloge is het zeker waard om op te wachten! Ik hoop voor je dat ie nog weer boven water komt.

1 like

Ik ben bang van niet. Volgens de track&trace via ebay is het horloge 14 oktober afgeleverd, “god” mag weten waar. Als het bij de verkoper is geweest dan had ik verwacht dat de verkoper mij wel een berichtje had gestuurd…ik heb nog steeds vertrouwen in de medemens :wink:.

Inmiddels 2 andere gezien; eentje is verkocht of uit de verkoop gehaald, de andere is een gigantische gok. Het is een Grand Seiko met een paar mindere foto’s. Ik denk daar nog even over na, heb geen haast.

Ging het via het “Global shipping program” van Ebay? Daar vermeldt het t&t programma vaak trots “afgeleverd” terwijl het pakket dan pas in het verzend centrum in b.v. de usa is.

1 like

Dat zou het kunnen zijn. Als je in je gekochte objecten kijkt, zie je een trackingcode, en die heb ik aangeklikt. Die laat een verzendingsdatum van 08-10-2017 en een afleverdatum van 14-10-2017 zien. Dit kan een tussenstation zijn want 6 dagen levertijd vanuit Japan is wel heel erg snel.

Maar aan de andere kant; er is geen postcode en land meegegeven op de verzendbrief dus ik kan mij niet voorstellen dat ie ooit afgeleverd gaat worden, maar ik laat mij graag verrassen :slight_smile:.

Ok, ik ben weer wat verder en misschien dat ie toch nog onderweg is. Ik zie namelijk in de tracking via EMS nog wat openstaande “acties”, vanaf de eerder genoemde 14-10-2017:

Staat “Retention” (betekent iets van vasthouden) voor de douane?

Geen idee. Kan je met ze bellen? Misschien dat jij dat ene cruciale beetje informatie kan geven om het pakket af te leveren.

1 like

Ik ga een poging wagen, Ik zal eerst postnl contacten en anders upc. Ik kan niet echt terugvinden wie de bezorging in Nederland verzorgt maar ik ga van postnl uit.

Met Postnl gechat…blijkt het pakketje vanaf 14 oktober bij de Primera te liggen. Geen briefje in de bus gehad.

Ik probeer het pakketje vanmiddag nog op te halen, ik woon in Den Haag maar werk in Amsterdam. Het moet voor de 28e anders gaat ie terug…dacht het niet…:joy:.

Ik ben boos maar blijdschap overheerst omdat het horloge terecht is…:relieved:.

6 likes

Gefeliciteerd! We wachten met spanning op de NA foto’s! :heart_eyes:

1 like

Fantastisch! Dit horloge doe je nooit meer weg met dit verhaal :smile:

1 like

Nee, inderdaad wat een verhaal. Het gaat nog verder; ik denk ga lekker wat foto’s met mijn nieuwe camera maken, is de batterij leeg :joy:

Dus maar even de oude gepakt en wat foto’s gemaakt:



Wat is ie klein in vergelijking met mijn vorige horloges, maar hij zit wel erg lekker (niet met deze band hoor, ik heb hem op mijn pols laten rusten).

Van het weekend zal ik de band eraf halen en op zoek gaan naar een grijze lederen band.

En last but not least; op naar @PeterLC:thumbsup:

11 likes

Gefeliciteerd! Die ziet er echt nog prachtig uit :smiley:

1 like

Jazeker, en dan moet ie nog naar Peter…:upside_down:

Was duidelijk de moeite waard :+1:

1 like

Hahaha
Ik heb het verhaal uit de eerste hand gekregen en werd bijna een thriller. Alsnog champagne!

1 like

Net de band verwijderd, lug width is 18mm, de dikte van de stalen band die er op zat is 2,2 mm. Ik had een lederen band van 3,5 mm gezien dus die is te dik, tenminste ik denk dat het geen gezicht is. Het horloge moet eruit springen en niet de band.

Niet uit de band springen van blijdschap, maar wel gefeliciteerd dat het alsnog is goed gekomen :grinning:
Mooi horloge en met lederen band helemaal top :+1:

1 like