NA: Seiko Ananta Katana

Niet echt hoor, ik ben een flipperaar en krijg de box gewoon niet vol. Mijn sweetspot qua aantal horloges is op een ‘natuurlijke’ manier rond de 8 horloges.
16cm zou idd wel eens een probleem kunnen zijn. Met mijn 17cm pols zitten de horloges redelijk strak om de pads.

2 likes

Dit is nu weer zo’n heerlijk horloge verhaal waar je lekker instapt.
Mooie foto’s en goeie opbouw.
En nog leuker… Bij de eerst foto dacht ik: skippen en door naar volgende… Maar toch blijven lezen en nu enthousiast!
Abfab verhaal

2 likes

Dat is een stevig maar heel mooi horloge, evenals de gemaakte foto’s! Je set van vier past ook uitstekend als verzameling bij elkaar! Echt super netjes!!!

2 likes

Dan vrees ik dat een Rainer hem niet gaat worden. Bedankt voor je snelle reactie!

2 likes

Leuk dat ik nog net jouw aandacht vast heb kunnen houden :smile:

2 likes

Wat een gaaf horloge !
Hierdoor is Seiko zo’n prachtig en innovatief hoogstaand merk.
Wat staat de concurrentie dan toch stil…
De rotor alleen al van deze : ongelofelijk mooi.
Absoluut stunning !!

5 likes

Wat een heerlijke review over een heel bijzonder horloge! Seiko!!
Dit is HF op z’n best.

2 likes

Nondeju, wat een klatser dit!!!
Wederom een mooie review met prachtfoto’s.

Tot nu toe had ik bij elk horloge -nou ja; bijna elk horloge- dat jij presenteerde iets van: die wil ik ook! Maar deze laat ik ff aan me voorbijgaan. Ik denk dat ik aan mijn limiet qua groei ben aanbeland :slight_smile:
Ik hou ook wel van grote horloges, maar ik denk dat vooral de kastvorm, de vlakke onderzijde en de grote pushers bij dit model niet mijn kopje thee zijn. Het overige ziet er wel uit zoals je van een high end Seiko kunt verwachten: magnifique!

Geniet van je nieuwe aanwinst.

3 likes

Gefeliciteerd met deze klatser, :ok_hand:

1 like

Zo, nu ook het hele verhaal gelezen en vind het boeiend icm geweldige foto’s, dank je wel daarvoor.:+1: Nogmaals van harte met dit vrij zeldzame horloge en heel veel draagplezier (mede door de pasvorm) gewenst! :grinning::+1:

1 like

Heel mooi en speciaal horloge Merl!
Mooi verslag en foto’s, veel draagplezier toegewenst.

1 like

Bracelet ziet er mooi uit. Als deze nou te zetten was op de goedkopere modellen…

1 like

Prachtig!!

1 like

Mooi horloge en geweldig gedetaileerde fotos. Geniet ervan. Enne off topic, geweldig mooie groene Sumo!

1 like

Top review! Lekker uitgebreid, mooie foto’s en aandacht voor detail.

Daarnaast gefeliciteerd met je bijzondere aanwinst! Formaat lijkt inderdaad mee te vallen.

Veel draagplezier!

1 like

Daar de Ananta een horloge is dat de pols van Arnold Schwarzenegger waardig is hierbij nog een BIG Seiko :slight_smile:

GS Onbashira
https://www.ablogtowatch.com/grand-seiko-black-ceramic-limited-edition-chronograph-sbgc017-watch/

en

1 like

Prachtig horloge en nog niet eerder gezien op het forum.
Heel veel plezier gewenst van de Seiko.

2 likes

Wat heb ik toch een schijt aan websites met zo’n grote balk aan de bovenkant dat je de foto’s niet eens in z’n geheel kunt zien. Ik vind de balk van HF al onnodig (zet de daarin besloten informatie liever aan de zijkanten wat mij betreft, daar is allemaal loze ruimte), maar de balk op die website is wel echt gruwelijk irritant. :angry:

Niets tegen jou natuurlijk. Leuk dat je de link en het filmpje deelt. :+1:

1 like

Zolang het maar niet letterlijk is - “when te shit hits the website”

1 like

Nee, gelukkig niet. Ik moet toch verder met die computer, dus dan zou ik mezelf ermee in mijn bek schijten.

1 like