Deze is altijd goed. Tijdloos. Gefeliciteerd.
Fijn horloge, ik heb hem zelf ook.
Een mooie (donker)bruine band misstaat hem ook niet hoor.
Veel plezier van de NA!
Gefeliciteerd met je NA Juko. Toffe keuze, mooie dial. Geniet ervan
Ja klopt! Zat zelf eerder te denken aan cognac bruin. Ik heb nog zo’n band van Hirsch liggen, alleen die is helaas 22mm. De kleurencombinatie is wel heel gaaf.
Ben er ook blij mee. Met deze dial een van de spannendste en leukste dressers, naar mijn mening.
Mooie Cocktail, veel draagplezier!
Deze draagt ook mooi op een Milanese. Daar heb ik nog geen foto van.
Wel (ook) op blauw suède.
Mooie keuze gemaakt. Dial is heel tof en blauw vind ik wel de mooiere kleur voor dit model. Ben persoonlijk alleen geen fan van de kastvorm en de indices, maar overall wel een fraai ding! En mooie foto’s weer
Ziet er goed uit!
Deze was mijn tweede keus! Die blauwe secondewijzer is een fraai detail vond ik.
Dat kan ik goed begrijpen. Ik had namelijk precies hetzelfde. Dit was voor mij ook de reden dat ik eigenlijk niet zo van de dressers ben, maar meer van de duikers. Toen de zoektocht begon ben ik ook naar Grand Seiko gaan kijken (dat vond ik eerst ook te chique) en naar oudere King Seiko’s. Langzaam aan begon ik er aan te wennen en het mooi te vinden. De kast vond ik pas mooi toen ik het in het echt zag. Gek hoe ik dan toch naar iets kan toegroeien….
Die cocktail is prachtig.
Hij is prachtig. Ik heb hem ook gehad. Droeg hem op veel verschillende leren bandjes, en inderdaad ook blauw:
Mijn vrouw heeft de mijne abrupt beëindigd en mij toegang verschaft tot de presage club
Ik had weliswaar geen sollicitatie als excuus maar een netter horloge was een logische stap. Beter voor bepaalde gelegenheden/outfits en gewoon leuk voor de afwisseling!
Mooi,
Jup speedy absoluut grail materiaal. Zit er ook wel eens aan te denken alles weg te doen en een speedy ervoor terug te halen, one watch collectie
Hahaha zo ver wil ik net niet gaan, maar er voor sparen zou wel moeten kunnen. Maar dan moet ik niet aankopen meer gaan doen zoals deze haha
De SPB143, Divers 65 en BB58 waren weloverwogen aankopen voor me geweest, dus dat zijn wel echt drie blijvers. Denk niet dat ik deze zou inruilen voor een Speedy haha.
Da’s een lekkere cocktail met een heerlijke wijzerplaat. Gefeliciteerd!
Dit zijn natuurlijk ook toppers en zouden ook zomaar in mijn collectie kunnen zitten. Het komt bij mij met vlagen, ene moment denk ik alles eruit, ander moment wil ik alles houden.