NA: Seiko Cocktail Time

Goeie keuze en mooie foto’s! :ok_hand:

1 like

Ja en de ijsblauwe / zilveren wijzerplaat. Er is er ook een met een zilveren wijzerplaat. Ik vond juist dit wat hebben. Die van jou is ook erg gaaf, maar ja een mens moet keuzes maken :joy::joy::joy:

1 like

:joy: ja helaas wel. Maar goed, dan heb je weer wat te wensen. Zou saai zijn als je alles maar kan kopen haha.

Welkom op het forum :grinning: ja met deze prachtige Cocktail :ok_hand:kun je perfect voor de dag komen ! Veel draagplezier :+1:

1 like

Dankje, maar toch zit ik hier al een paar jaartjes op het forum :blush: :wink:

1 like

Top gefotografeerd wederom :+1: veel plezier met de nieuwe aanwinst :slight_smile:

1 like

Gefeliciteerd

1 like

Oh jee ,was een beetje laat gisteren :grin:

1 like

Ik ben ook voorzichtig op zoek naar een dresswatch. Deze had ik een tijdje geleden gezien in de etalage, en afgeschreven. Maar bij het zien van deze foto’s komt hij toch terug op mijn lijstje en moet ik hem echt eens gaan passen. Zeker op blauw leer vind ik hem prachtig. Veel plezier ermee!

1 like

Dat ga ik ook doen. De bracelet is leuk, maar daar is ook alles mee gezegd haha. Het rammelt van alle kanten. Heeft holle end links en sluit niet goed aan op de kast. Maar als je intentie is om hem op leer te gaan dragen, dan ga je er veel plezier van hebben.

1 like

Dacht ik ook :slight_smile:. Tot er een echte dresser op mijn pad kwam. Ik heb er vooral cassual van genoten.

1 like

Supermooie machine… Ik ben niet zo’n fan van Gran seiko, snap de fuss niet zo… maar die perssage serie vind ik echt hartstikke mooi. Veel plezier en geniet ervan. :grinning:
Met lederen bandje idd nog meer dress en met ijzer ook heel fijn sportief. :+1:

1 like

Wat inspiratie, iets andere dial maar toch

2 likes

Poeh, op grijs ook erg gaaf. Bandjes zien er mooi uit maar vind het wel nog vrij prijzig.
Zat zelf naar Pebro bandjes te kijken, die hebben ook mooie modellen.

1 like

Pebro ken ik nog niet. Ik ga gelijk even kijken. Bedankt voor de tip!

Waar ik ook nog een beetje over twijfel is leer met een beetje structuur of zonder structuur.

4 piece collection, oeps, dat was ook ooit bij mij het plan. Mooi, dat wij, van HF, er ons niet aan weten te houden. Net een pot met van die lekker gesuikerde snoepjes. Nog eentje, oké, echt nu de laatste enz.

1 like

Fijne horloges die Presages. Ik draag de Blue Moon op blauw suède of Milanese. Door de rechte bandaanzet komt de klassieke vorm van de kast beter tot zijn recht vind ik.

1 like

Dit vind ik een fraai bandje:

Watchobsession heeft mooi aanbod én mooi beeldmateriaal, bij watchbandcenter zijn ook een aantal modellen te koop, waaronder bovenstaande.

Lastige met bandjes is dat je zoveel combinaties wil proberen maar om 10 bandjes te kopen is ook zo wat :grimacing:

Thanks voor de link trouwens, leuk om doorheen te bladeren!

1 like