Gefeliciteerd! Super coole dial en de indicies zijn echt mooi - lekkere vintage vibe.
Wel vind ik die prospex X niet op de dial horen. Naar mijn mening iets te modern.
Veel draagplezier!
Gefeliciteerd! Super coole dial en de indicies zijn echt mooi - lekkere vintage vibe.
Wel vind ik die prospex X niet op de dial horen. Naar mijn mening iets te modern.
Veel draagplezier!
Wat een schitterende aanwinst ,echt heel mooi maar naar mijn mening zo jammer van die datum .
Dat grote vierkante vlak in die prachtige wijzerplaat.
Maar natuurlijk heel veel draagplezier gewenst.
Gefeliciteerd man! Ik zat zelf ook naar de deep lake te kijken, in mijn beleving is dat de mooiste uit de serie her-interpretaties, naast de forest brown. De eerste drie waren het net niet voor me, met name omdat de bruine SPB243 fauxtina lume had. Als die schoon was geweest had ik er daar direct een van gekocht, en de Deep Lake beantwoord aan die vraag. Kortom: Mooie keuze, prachtige wijzerplaat.
Hoe is het draagcomfort?
Evengoed is hier aan mijn kant een verrassinkje onderweg wat goed aansluit op dit topic.
Intussen groeten van z’n nineties-neef:
Niet doen, deze banden dragen heerlijk. Ik heb er eentje op de Alpinist die je hierboven ziet, en er is echt niks mis met de sluiting. Zeer comfortabele band, solide ook.
38mm
Veel draagplezier
Nice, exact wat ik zoek, ik ga eens snuffelen, thanks
Proficiat Stephan, jij gaat ook altijd voor de niet heel courante modellen/ uitvoeringen. Dat vind ik wel leuk.
Zelf zou ik bij dit model voor de mystic forest versie gaan. Deze dus.
Is in goede handen. Ik geniet ongeloofelijk van dat ding. Echt de verassing van dit jaar voor mij.
Lekker man. Veel plezier ermee!
Zeker, ik was al aan het snuffelen en hier 750 op staal. Ik ga vanavond eens beter kijken en zien of er wat verschillende kleuren zin te vinden op yt.
Mooi hoor
ik hoop dat je er net zo lang plezier van hebt als dat dit leest
Je moet bij Olfert even op het horloge klikken dan pas zie je de aanbiedingsprijs. Bij de zoekresultaten staat nog de niet-aanbiedingsprijs. Vreemd maar waar.
Goed punt. Kleuren zijn toch altijd net anders in het echt.
Erg mooie Seiko! Gefeliciteerd.
Thanks
Één van de mooiste nieuwere Alpinisten. Feli!
En er is een code voor 10% korting bij Olfert… AKT1DESCR0
Prachtig horloge! Is dat een rosé gouden seconde wijzer of is dat de belichting?
love the smell of afschrijving in the morning.
Bevalt mij zeer goed.
Jazeker
De SPB289 ontbreekt in mijn eerste post inderdaad.
Evenals de LE “Ginza” SPB 259.