NA: Seiko "Deep Lake" Alpinist (SPB249J1)

:grinning

Ben ook heel blij met mijn Alpinist!

4 likes

Ook hier word met grote regelmaat genoten van de 2 Alpinisten in bezit, de Ginza en de Mystic Forest!
Beide mooi met andere aspecten in de klok, vooraf bang dat ze te veel zouden lijken echter realiteit is dat de uitstraling van beide toch veel verschilt :heart_eyes:

6 likes

Beiden erg mooie horloges :ok_hand:

1 like

De groene spb245?
Mooie kleur!

Vertel, vertel…

2 likes

:+1: mooie set.
Weet niet of ik snel een 2e alpinist zou kopen.
Hoewel, als die limited onder de 2k te vinden is… :laughing:

2 likes

Ja klopt, de groene. De originele zwarte leren band vond ik niet zo mooi en toen heeft de juwelier hier in het dorp er een andere Seiko band opgezet. Ipv korting zeg maar.

2 likes

Dat ben ik eigenlijk met je eens om 2 Alpinisten te hebben de mystic was eigenlijk een beetje een impuls aankoop moet ik eerlijk bekennen :sweat_smile:.
Achteraf geen spijt hoor!

1 like

Die dials geven een heel eigen karakter aan het horloge. Mooi om te zien.

1 like

Ik heb hem binnen en om de pols, maar zit in bad, dus een foto moet wachten. Ik liep hier tegen aan voor een super prijsje:

Als je de ietwat stompzinnige band er af haalt is hij echt best cool.

2 likes

Ja, wacht gerust even. Die schuimshots kan ik missen :grimacing:
Gaaf dat je die hebt gekocht. Ben benieuwd naar het adresje (pb mag).

2 likes

Particulier op Chrono, die vogel is gevlogen vrees ik. Sorry man.

1 like

Tof ding zeg. Prachtig die dial.
Lekkere afmetingen ook.

1 like

Volgens mij een van de leukste Alpinisten. O.a. dankzij je review heb ik ook dit horloge gekocht.

5 likes

The deep lake, tot 200 meter :face_with_raised_eyebrow:. Mooi hoor. Gefeliciteerd met deze NA en groeten van z’n broer, de forest brown.

3 likes

Dank. Ik moet zeggen dat de forest brown ook heel erg mooi is :smiley:

1 like

Is ook mooi :grinning:, maar de meegeleverde leren band is zeer matig. Heb om op een Rios band gezet.