NA: Seiko Giugiaro LCD

Ik heb meerdere van deze 80s pvd seiko’s gehad en ben eigenlijk redelijk te spreken over de kwaliteit daar van. Dit is echt by far de slechte die ik gehad heb.

1 like

Ik wil het best geloven, maar het ziet er gewoon uit alsof je het er zo met je nagel af kunt krabben.

Dat is zeker niet het geval. De andere kant van de band is ook opmerkleijk veel netter. Dus ik vraag me echt af wat er met die kant gebeurt is.

ps is dit ook nieuw met de software update? Van dit soort melding als ik een post typ?

1 like

Wie weet

1 like

Fijn dat het forum ingrijpt, ik voel me door al jouw reacties zeer geïntimideerd…

hahahaha

:slight_smile:

1 like

Da’s geen desktop diven, maar bungee jumpen!

1 like

Zo te zien is de bezel vernieuwd, die heeft normaliter al heel snel slijtage. Heb zelf nog een nieuw frontkitje liggen, maar laat het klokje (aangeschaft in 1984!!!) voorlopig toch liever zo…

1 like

Gefeliciteerd er mee - had ik ook graag gehad, maar wil niets meer kopen dus…

Heb je het boekje nog niet binnen? :thinking: Als het goed is had je die gisteren moeten ontvangen.

1 like

jawel hoor - maar die wilde ik (als oud aandenken) niet verder meer verslijten, best wel kwetsbaar die laag.

benieuwd, heb helaas nooit iets over een vriendelijk prijsje meegekregen van je voorganger :wink:

Ik heb nog wel een stuk of 6 mountainbikes staan - wil er wel één ruilen voor je Giugiaro als je aandringt…

van Specialized heb ik alleen BMX en race - maar mountainbikes mmmmoaah :smirk:

Ik heb nog zn hardrock met een electro motor er in gebouwd. Leuke fietsen maar de stumpjumper waren de echte! Ook staat er hier een allez uit de jaren zeventig. Nu met dura ace en zipp er in.
Ot mooi bijzonder klokje, ik wil de mijne opknappen .
Onderdelen zijn lastig te vinden .

Ik heb nog de verende stumpjumper gehad.
Maar dat werkte toen nog niet goed zoals het nu kan met een fully.
Maar wat bedoel je met de dura ace opmerking?

En hoe zeldzaam is je horloge eigenlijk?

1 like

tja, wat is zeldzaam? Met een wat zoekwerk kan je er wel een vinden. Maar de groene versies zijn wel een stuk zeldzamer dan de zwarte.

@domega had een zwarte als ik het me goed herinner.

2 likes

Dit fotootje is dus de mijne @koekoek - al zo’n dertig jaar. En in Nederland geïmporteerd buiten Seiko NL om, die voerde alleen zwart. Dus of groen zeldzamer is weet ik niet, waarschijnlijk wel in Nederland. Ik heb nog wel een volledig NOS front voor alle zekerheid gekocht ooit :wink:
Leica had rond die tijd ook een Leica R3 Safari die er mooi bij kleurde, heb ik nooit voor een redelijke prijs kunnen krijgen.
Maar ik verwacht natuurlijk wel dat @Tonosama een Safarigroene Rockhopper gaat tonen binnenkort :sweat_smile:

1 like

Zei iemand Dura Ace?

5 likes