NA - Seiko Lord-Matic uit 1970

Mooi horloge, zeker als er een nieuw glaasje in komt.

PS wie kent iemand die dat borstelen onder de knie heeft zoals Seiko dat vroeger deed. En nu op sommige modellen nog steeds doet.

1 like

Nou, da’s een interessante vervolgvraag:

Wie vervangt dat soort glaasjes? Kennen we iemand op of rond het forum?

1 like

Als je een beetje handig bent is het wel zelf te doen hoor. Eerst even kijken naar joetoep filmpjes :+1:

Mooie vondst Chris! :+1:t2: Gefeliciteerd!

1 like

Hahaha…ik zet het glaasje tegen mijn hoofd…als het glaasje koud aanvoelt is het mineraal en anders kunstof…ik voel het verschil altijd wel :crazy_face:

1 like

Mooi ding ! Gefeliciteerd !

1 like

Zeker! Mooie Lord-Matic!

Zoals @Slin zegt, even het horloge met het glaasje tegen je wang houden. Voelt het koud is het mineraal/saffier, voelt het niet koud is het acryl. Al kan als het horloge van de pols komt wel wat warmer zijn dan normaal.

2 likes

Leuke aanwinst!
Ik houd zelf ook wel van die C shape uit circa 1970.
Heeft wel wat weg van Omega Constellations.

3 likes

Hij is mooi! Gefeliciteerd. En, zoals gewoonlijk, genoten van je smeuïge verhaal.:wink:

1 like

Knappe aanwinst! Altijd leuk mooie vintage te zien, geniet ervan.

1 like

:point_up_2:

3 likes

Mooi exemplaar, persoonlijk zeg ik dat het glaasje er in deze staat bij hoort maar ik begrijp het wel dat je hem (zo goed als) krasloos wilt hebben.

1 like

Ik zit te twijfelen. En dus ga ik het een paar weken aankijken, want bij twijfel beter niets doen. :thinking:

1 like

Gewoon zo laten. Hoort er bij en met jouw gebruikersschadetalenten zitten die krasjes er na een week weer op. :joy:

3 likes

Mooie aanwinst! Geweldige dial ook :+1:
Even dragen zoals hij is en na een week ben je er wel uit.

1 like

Meer dan alleen geinig! :ok_hand:

1 like

+1, niets meer aan doen.

2 likes

Mooi man! Van harte!

1 like

:ok_hand::smiley: …Ik verwacht dezelfde met stalen LM band hopenlijk vd week…bevalt de LM goed?

1 like