NA: Seiko Marine Master 300 SLA021J en Seiko Alpinist Glacier SPB199J

Heel mooi duo Ralph! :+1: :grinning:

1 like

Gefeliciteerd !
Prachtig heb je er een echte duiker erbij.
En mooie bijvangst.
Super heb je nu weer even rust ?

1 like

We weten allemaal dat je gek bent op stalen duikers. Ik vind deze alpinist een hele mooie toevoeging! En wie weet ben je een nieuwe trend gestart met het bandje andersom

Feli hoor, mooie aanwinsten. De mm300 gaat er hier ook ooit nog eens komen.

Bandjes horen toch zo? Op mn premiers op leer met vouwsluiting zitten ze standaard idem. Vind t ook mooier zo, draag mn rubber bandjes met gesp nu ook zo.

Veel plezier!

1 like

Super gaaf! Via welke winkel heb je ze eigenlijk? Heeft best leuke dingen liggen als ik het zo zie :blush:

1 like

Prachtige aanwinsten! Ik heb mijn SLA021 van de week ingeruild bij Jaap voor een mooie Tudor Hermitage chrono (NA topic komt eraan😉)
Ik ben bang dat ik hem wel ga misssen, maar juist de dikte waar @Petteflet het over had, heeft me doen besluiten om hem toch in te ruilen. Wellicht dat ik er van de zomer met korte mouwen weer anders over denk hoor🙈

Ik ben het alleen niet helemaal met je eens over;

Ik vind hem ook wel echt dragen als een klatser, het is in mijn ogen een fantastisch, maar zeer aanwezig horloge!

Gefeliciteerd met de aanwinsten!

2 likes

Gave NA’s!

Hier ook heel blij met de SBDX001.
Al is er enige twijfel om hem te laten gaan voor een SLA023J…die blauwe plaat :drooling_face::drooling_face:

Veel plezier met deze mooie Seiko’s :+1:

4 likes

Gefeliciteerd met je nieuwe sla21.
Je weet zelf wel wat een prachtig kwalitatief horloge dit is, ik vind hem mooier dan mijn sub, de afwerking van de kast is nog beter, alleen de band blijft achter, niet meer wegdoen deze icoon.:+1::+1::yum:

1 like

Toffe band erbij, wat is dat voor iets?

1 like

Nope zo zit de band er standaard op. De Japanse manier…

1 like

:ok_hand: Ik had voor de alpinist gekozen in het wristwatchbattle topic. Maar dan dacht ik aan mijn eigen polsen. :innocent: Denk dat jij het meer hebt voor de MM300. proficiat.

1 like

Gefeliciteerd met je aanschaf. Goede keuze. De MM300 is een absolute topper.

1 like

Ah, bijzonder. Leuk om te weten!

1 like

Top Ralph! Veel plezier ermee!

1 like

Heel erg mooi man! Gefeliciteerd ermee.

1 like

Goedkoop rubber van AliExpress :joy:
Draagt erg comfortabel voor het geld en ziet er nog tof uit dat bruin ook!

1 like

Veel draag plezier met deze mooie aanwinsten. :ok_hand:

1 like

Bedankt allemaal voor de positieve reacties :blush::+1:

Wat een ding :heart_eyes:

10 likes

Erg mooi man!:ok_hand:t3:

1 like

Beide toffe horloges! Veel plezier met je aanwinsten.

1 like