NA: Seiko Marine Master 300 SLA021J en Seiko Alpinist Glacier SPB199J

Schitterende exemplaren heb je aangeschaft Ralf! Nu rust…en genieten van al het moois :sunglasses: :facepunch:

1 like

Mooie set! Veel draagplezier.

1 like

Mooie aanwinsten, geniet ervan! De MM300 is wat te geweldig voor mijn polsjes, maar ik begrijp de charme ervan :smiley:

1 like

Hij koopt hem over een jaar, hebben we zojuist afgesproken :face_with_hand_over_mouth:

1 like

7 likes

Mmmm volgens mij klopt het bandje wel op deze manier… Anders zit het Seiko logo op de Clasp verkeerd om?

Klopt gewoon. Zo zitten de banden bij Seiko met vouwsluiting altijd. Japanse stijl

1 like

Gefeliciteerd man :+1:

De MM300 :ok_hand:, wat een klatser

1 like

Die Glacier is erg lekker, nice! Veel draagplezier ! :+1:t2:

1 like

mooie aanwinsten ralph :v::ok_hand:

1 like

Haha staat niet echt in verhouding met de prijs van het horloge denk ik, staat m serieus goed iig :+1:

1 like

Nee klopt, maar moet dat? :wink:
Vond het wel erg leuk om eens bruin rubber uit te proberen, leer en NATO staat de mm300 goed.

Draagt echt heel comfortabel en heeft er een flinke tijd op gezeten. Sinds gister weer over naar de oranje Crafter Blue

Zeker niet!

1 like

I know. Dacht aanvankelijk een gewone gesp te zien.

afbeelding

Bij nadere inspectie inderdaad een vouwsluiting.

2 likes

Yes twee banden met vouwsluiting zitten erbij.

6 likes

Mooi!

1 like

Echt een vet ding.

1 like

Mooie aanwinsten Ralph!
Een mooie start van het nieuwe jaar.

1 like

Ik vind die MM echt vet.

Hoe is de vouwsluiting van die SPB199? Die heb ik nog niet eerder gezien op een Alpinist.

1 like

Volgens mij gewoon een standaard Seiko vouwsluiting die ook bij veel Presage modellen zit. Verder prima sluiting. Wel leuk dat er twee banden met vouwsluiting bij zitten.

1 like