NA: Seiko Marine Master 300 SLA021J en Seiko Alpinist Glacier SPB199J

Volgens mij gewoon een standaard Seiko vouwsluiting die ook bij veel Presage modellen zit. Verder prima sluiting. Wel leuk dat er twee banden met vouwsluiting bij zitten.

1 like

Ah zoals op de Cocktail. Scherp en blikkerig. Horror. :weary:

Weet niet ziet of het dezelfde is. Kan die van mijn Cocktail time niet helemaal meer herinneren. Volgens mij was die niet geborsteld maar hoogglans. Deze zijn licht geborsteld.

Klopt. Dat was een naar ding, dat in je pols sneed. Maar goed, misschien heb jij wat meer KFC-polsen dan ik, dan heb je er geen last van. :wink:

Ik heb de Alpinist nog niet gepast. Hou hem voorlopig nog even in de doos en leg hem even weg. Eerst maar eens van de Marine Master 300 genieten en dan over een paar maanden heb ik ineens weer een nieuw horloge voor mijn gevoel.

3 likes

Haha, je blijft een mallerd. Maar hee, whatever floats your boat. :wink:

5 likes

Echt hele gave horloges man! en die Alpinist vindt ik echt een hele gave toevoeging in jou collectie.

Tis je gegund!

En ik ben ook jaloers op die alpinist :frowning:

2 likes

Echt heel gaaf die MM300 :heart_eyes: Ik ben de laatste tijden meer van de wat grotere diameters (>40). Deze zou ook mooi passen … :thinking:

1 like

Heel mooi setje, proficiat en veel draagplezier, lijk je zegt eerst de MM, en na een paar maanden de Alp.dan heb je weer een nieuw horloge :wink: :+1:

1 like

Wat een beauty’s😍

Leuk gepresenteerd zo de Alpinist.

En dan de MM300 :stuck_out_tongue_winking_eye::hugs:
Kennelijk vind jij de hoogte van 15.4 geen dik probleem?!
Zeker omdat je hem al eerder hebt gehad🤔 vraag ik het me toch ook af…

1 like

Het is inderdaad een vrij dik horloge, maar ik kan er wel mee leven. Verder kan ik heb prima hebben met mijn pols. Vind het ook vooral leuk om Japan weer in de collectie te betrekken en heel veel beter dan een Marine Master 300 wordt het bij Seiko niet. :sunglasses:

1 like

Tenzij je bij GS gaat winkelen natuurlijk. Man wat zijn die semi-dressers op staal mooi. Is dat nog iets voor je misschien? @Fate_Amenable_To_Change jij kent al die typenummers, vul eens aan.

1 like

Ja wellicht ooit een keer een Grand Seiko Springdrive Snowflake of iets in die richting, maar voor nu is de Marine Master 300 SLA021J mijns inziens een waanzinnig mooie aanvulling

2 likes

Erg mooi die MM300, flinke kast 15.4!!

1 like

Mooi koppeltje heb je erbij. :+1:

1 like

Toffe aanwinsten!

1 like

Even wat foto’s bij daglicht :blush::sunglasses:

7 likes

En van de Alpinist

4 likes

Mooie NA’s Ralph! Veel plezier ermee!
:ok_hand:

Nog even wat foto’s buiten…

3 likes