NA: Seiko Presage Limited edition "Moonlit Night"

Nooit wat gehad met dressers. nooit wat gehad met seiko. nooit wat gehad met romeinse cijfers, maar toen ik deze voorbij zag komen voor een scherpe prijs, viel het allemaal op zijn plek.

De handgemaakte blauwe emaille wijzerplaat, met z’n sinaasappel huidje en vloeiende vormen is wel echt de grote show steler. hoe de kleur veranderd van zwartblauw naar bijna paars, hoe de cijfers (10x!) met de hand geschilderd zijn, zodat ze mooi naar voren komen, hoe het email aan de randen van het datumvenster nog “vloeit”; echt heel bijzonder!

daarnaast ben ik wel echt onder de indruk van de afwerking. ziet er echt heel netjes uit, en kleine details (zoals het feit dat de gouden maan precies samenvalt met de “o” van Seiko als hij voorbijkomt) zijn allemaal netjes op orde.

ik was geen fan van het originele blauwe alligator print bandje; snel een Hirsch Boston besteld. persoonlijk vind ik het goudbruin wat mooier afsteken…

De het “Dresser” vakje in mijn horloge kistje is nu gevuld, ik geloof dat dit wel een blijvertje is!

71 likes

Supermooi!!!

1 like

Gaaf! Van harte! :smile: :+1:

1 like

Prachtige aanwinst :ok_hand:t2:

Veel draagplezier :+1:t2:

1 like

Zo zie je maar dat er voor iedereen uiteindelijk wel een Seiko is! Gefeliciteerd met deze schoonheid.

2 likes

Mooie combinatie. Geniet er van.

1 like

Hij is prachtig! Geniet ervan :slight_smile:

Gefeliciteerd met je aanwinst! Hier ook blij met de SPB069!

6 likes

Gefeliciteerd met dit prachtige horloge. Werkelijk subliem mooi! Jouw bandje: prima keus.

1 like

Gefeliciteerd! Prachtig!

1 like

Dank allen! Ben er zeer content mee. Nu nog een chronograaf en een flieger, en dan is het kwartetje compleet.

Grijs suede… ook heel mooi, die hou ik in het achterhoofd!

1 like

Merci! Heb hem voor een zeer netto prijs gekocht. Als ze nu nog te vinden zijn is het vaak voor de nieuwprijs, maar deze zat daar ruim onder, terwijl het toch een full set in nieuwstaat was…

Ontzettend mooi

1 like

Pfffff, wat mooi zeg!:heart_eyes:

1 like

Prachtig !
Gefeliciteerd met deze schoonheid.

1 like

Zeer mooi!:ok_hand: Van harte gefeliciteerd met deze prachtige aanwinst!:slightly_smiling_face:

1 like

Mooi hoor :star_struck:

1 like

Ik vind hem ook prachtig :ok_hand:
Wist niet dat emaille zoveel met licht en kleuren speelt. Interessant :+1:

Zeker ee pracht !!

1 like