NA: Seiko Presage SARX035

Vorige week toonde ik met trots mijn nieuwe Seiko Astron. Geweldig horloge maar de pasvorm van de band kreeg ik niet lekker. Binnen een dag verkocht aan horlogeliefhebber @jan13. Dat je er maar lang van mag genieten Jan! :slight_smile:

Dat ik een Seiko in de collectie wil was voor mij wel weer duidelijk. Afgelopen weekend nam ik contact op met Onno @Windhund over zijn Seiko SARX035. Na een enorm leuk gesprek hakte ik de knoop door en de betaling was snel gedaan. Bedankt voor de gezelligheid Onno :grin:

Ik ben er blij mee :heart_eyes:

Dit is de eerste keer dat ik een horloge opnieuw koop. Dit keer gaat ie niet meer weg. Ik vind em geweldig!

64 likes

Dit was inderdaad erg leuk! Dankzij jouw opmerkzaamheid en doortastendheid kon ik niet snel na ons leuke gesprek iets kopen wat ik graag wilde!!

Geniet van je fantastische aanwinst!

1 like

Topper! Geniet ervan.

1 like

Hervonden liefde om de pols. Gefeliciteerd!

1 like

Gefeliciteerd. Prachtig horloge!

1 like

Mooie Seiko Peter! Gefeliciteerd ermee!

1 like

Van harte gefeliciteerd met deze prachtige Seiko ! :ok_hand:

1 like

Ja mooie presage hè? Ik blijf van (mijn 3e) ook nog steeds genieten!
Oude liefde roest niet.

1 like

Zeg nooit nooit Piede maar geniet zo lang mogelijk ervan.
Proficiat met je " nieuwe oude " Sarx. :+1:

1 like

:innocent:

Absoluut! Kan mezelf wel voor de kop slaan dat ik dit horloge weg deed :joy:

Snap ik! Voor dit bedrag vind je haast niks mooiers en beter afgewerkt. :+1:

Daar moet ik inderdaad voorzichtig mee zijn. Die van jou is ook een vaste waarde in de verzameling, toch Jesus?

3 likes

Lekker doorgepakt :ok_hand:t2:

1 like

Hier hebben we de NA dan toch eindelijk na de problemen van gister :wink: Van harte kerel ziet er tof uit! :champagne:

1 like

Jazeker. Heeft me tijd en een lange zoektocht gekost om een mooi exemplaar te vinden.
Hij komt de laatste tijd weinig aan de pols omdat ik de Bulova blues te pakken hebt. :rofl:

Ben erg in mijn nopjes met mijn Sarx trio. 035 - 015 - 045.
De 033 met de wijzers van de 035 zie ik ook wel zitten maar dat is nog toekomstmuziek :+1:

2 likes

Mijn beste,

Een mooi horloge!!
Geniet er van. :watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

gefeliciteerd!

1 like

Prachtig! Veel draag plezier.

1 like

Ik heb de 033 ook gehad. Die blauwe wijzers zijn initieel erg leuk maar ik was de plastic look uiteindelijk zat. En omdat het een witte plaat is oogde het horloge groter - voor mij te groot. Daar is wel een oplossing voor trouwens: een Citizen Chronomaster AQ4020-54Y :laughing:

2 likes

Inderdaad bijna 100 % gelijkenis maar aanzienlijk duurder.
Tot nu toe geen geldboompje in de achtertuin gezien. :rofl:

1 like

Prachtig, deze! Gefeliciteerd.

1 like

Absoluut waar. Maar dat komt neer op keuzes maken. Ik heb in de aanloop van de Chronomaster behoorlijk wat horloges verkocht. Voor mij meer dan waard geweest!

Maar terug naar de Seiko. Voor zo’n €600 is dit echt belachelijk veel waar voor het geld :+1:

2 likes