NA:::Seiko Presage sharp edges SPB167J1 (🎞 & text heavy)

Mooie NA gefeliciteerd.

1 like

Ik heb de 33 en de 35 gehad. Toppers!
En qua prijs meer verantwoord dan de 077 (SPB167J1).

Overigens weet ik niet of die nog gewoon in productie zijn. Ik had recent het idee dat het aanbod wat mager was.
Tip: via Maggi / Solojapan proberen. Die levert vanuit Spanje, dus geen invoerkosten/ btw.

1 like

Knap horloge en leuke review, gefeliciteerd!

1 like

Heel tof! :+1:t2:

1 like

Ten eerste ben ik blij voor je dat ze het dit keer wel voor elkaar kregen om het pakketje te scannen haha. Bedankt voor je uitgebreide review met foto’s. Ziet er echt super strap uit en een mooi alternatief als een GS iets buiten budget is.

1 like

Prachtig! Veel draagplezier :ok_hand:t2:

1 like

Heel mooi, gefeliciteerd!

1 like

Dat valt niet tegen dan, ik heb bijna 20cm polsomtrek, dus zou zelfs kunnen zo te zien…

1 like

Zo wat een leuk verhaal om te lezen en een hele mooie Seiko. Ik vind de kastvorm echt top, gefeliciteerd en geniet ervan :+1:

1 like

Wat weer een schitterend verhaal met hele mooie foto’s. Ga ik altijd even rustig voor zitten om te lezen en te kijken.

1 like

Tegenwoordig vraag Solo Japan 75€ extra voor verzending vanuit Spanje of de prijs van Chrono24 plus importheffing vanuit Japan.Dat is de antwoord die ik kreeg toen ik hem vroeg of die ook vanuit Spanje verzond.

1 like

Gefeliciteerd en veel plezier met de Seiko!

1 like

Dat is nieuw voor mij.

Overigens waren mijn laatste contacten met Maggi ook niet geweldig. Lange termijnen voor reageren etc. Dat was een van de redenen dat ik hem heb geskipt bij mijn rondvragen over de SPB167J1.
Als ik er geen goed gevoel bij heb, ben ik wat voorzichtiger geworden online.

Voor JDM watches doe ik tegenwoordig zaken met Sekurawatches.com. :+1:
P.S. ik heb geen aandelen van de bovengenoemde firma :sweat_smile:

1 like

Prachtig!!!

1 like

Site met Corona?

Mooi horloge hoor, maar als ik heel eerlijk ben vind ik de SARX035 mooier. Jammer dat heel de zijkant van de kast gepolijst is.

Heel veel draagplezier gewenst :+1:t2:

1 like

Veel horloges gekocht bij Magi. Maar wel al weer ff geleden. Dus nu woont hij voortaan echt in Japan, denk ik. Jammer hij had altijd scherpe prijzen.

Moet zijn www.sakurawatches.com :slightly_smiling_face:

Meerdere keren daar besteld.

1 like

Mooi horloge.
Het verhaal leest erg fijn weg

1 like