Je ziet hier echt goed dat ze uit dezelfde stal komen
Dat dacht ik al want die heb ik zelf.
Als fan van Seiko waardeer ik je post.
Goed betoog en zeer fraai horloge.
Zelf bezit ik 2 presage’s de SRPD37J1 en de SPB073J1en geniet elke dag van deze horloges.
Goed verhaal en zeer mooi horloge! Ik zit er zelf ook al even naar te kijken maar hij is inderdaad goed aan de prijs. Voor mij een reden om even door te sparen voor een GS.
Dank voor de voorstelling van deze prachtige Seiko !
Qua clasp had Seiko iets mooiers kunnen bedenken. Ziet er wel heel eenvoudig uit.
“Pin and collar” ?
Wij willen dit niet meer Seiko. Is gebruiks-onvriendelijk. Kan een hoop stress veroorzaken.
Een prachtig topic wat je toegevoegd hebt op HF! En een mooi horloge Geniet er van zoals ik van je topic heb gedaan incluis foto’s en toegevoegde informatieve tekst!
We hebben liever kapot gedraaide schroeven als we een gebruikte Gs kopen toch?
Mooie topic, gefeliciteerd met je prachtige NA.
Oew, de Shippo met enamel!
Ik dacht even dat die hetzelfde patroon had als mijn Golden Champagne SRPC99J1, maar dat is toch weer anders.
Mooi hoor, die Shippo!
Eens. Maar is comfortabel.
Bij de eerste 2 horloges met dit systeem heb ik hele nieuwe krachttermen ontwikkeld.
Maar inmiddels vind ik het geen probleem meer. Wat voor mij geldt: afwachten van een Zen-moment. Anders niet aan beginnen.
Overigens zat bij deze sharp edges wel een pushpin met een zeer krachtige veer aan de sluitingkant. Gelukkig verwijderde ik hem onder een hele brede staande loeplamp, anders was ik nu nog aan het zoeken. Poiiiing.
Welke mm bandjes gebruikt deze?