NA | Seiko Prospex SPB097J1 'Twilight Blue'

Mooi zeg! Grappig. Kreeg eerder vandaag zo’n exemplaar tweedehands te koop aangeboden. Had er nog nooit van gehoord. En nu dit topic. Ook toevallig. :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Nice. Dat is een mooie upgrade tov de zwarte die je had :+1:

1 like

Mooi hoor, mijn SRPA21 is in dezelfde kleur. Veel plezier ermee.

1 like

Hij is gaaf :+1:

1 like

4 keer is scheepsrecht? Altijd leuke apparaten om te zien.

Gelukkig is de SPB geen vrouw, anders was zij jou wel eerder beu met je wispelturig gedrag :wink:.

Veel plezier ermee :beers:

1 like

Dank jullie wel!
De wijzerplaat is inderdaad fraai. Het is jammer dat het ‘grijs weer’ is want in een stralend zonnetje is dit wel een hele lekkere sunburst volgens mij. Kom maar door met die zon … :sunny:

Dank jullie wel!

Toeval bestaat! Zie het als een subtiele hint, probeer hem zelf ook eens … :rofl: nee serieus, je kende deze nog niet? Als je de kans krijgt, bekijk hem eens met eigen ogen. Dit is wel een hele fraaie uitvoering van de zgn. MM200. Vind ik.

Zo voelt het ook. Dank je wel!

Dat gaat zeker lukken. De SRPA21 heb ik ook gehad, prachthorloge! De wijzerplaat van deze SRP097 is iets lichter van kleur volgens mij, beetje meer richting een pasteltint. Ik vind ze beiden erg mooi. Doet Seiko goed! :ok_hand:

:rofl:
Ik zeg niks! Dank je wel hè …

4 likes

Gefeliciteerd man, mooie wijzerplaat hoor :ok_hand:.
Draagt in ieder geval geweldig :v:.

Groetjes van zijn neefje :joy::+1:

4 likes

Wat een gave kleur van de wijzerplaat, ben benieuwd hoe die er met een beetje zonlicht uitziet!
Veel plezier

1 like

Ben blij dat ik je heb kunnen helpen en dat ie in de smaak valt :smiley:
Super veel draagplezier gewenst.
Het is idd een Special Edition waar er in NL volgens mij door Seiko maar 150 stuks geleverd zijn.

1 like

Mooie foto’s! Ik wacht even met mijn NA, je legt de lat te hoog​:innocent::wink:
Gefeliciteerd met de aanwinst!

1 like

Pffff mooi horloge zeg!!!

1 like

Mooi Horloge zeer mooi!! :ok_hand:

1 like

Ik hoop dat Seiko meeleest, want de bijbehorende doosjes zijn knullig. Wel een opvallende Seiko. Cleane afwerking. Geniet ervan.

1 like

Gaan we weer :partying_face: alleen dan ff anders. Mooi hè :ok_hand:t4:

1 like

Dank je wel enne draagt zeker geweldig! Een van de redenen dat ik telkens weer ‘val’ voor dit model. Het neefje ziet er ook fraai uit, alleen die band … :see_no_evil: :rofl:

Dank jullie wel mannen!
Leuke reacties allemaal, doet goed. :ok_hand:

Ben ook blij (dat je me hebt geholpen). Deze valt zeker in de smaak enne dat er maar 150 rondslingeren wist ik niet. Mooi weetje! Thanks.

:joy: … tja, ahum. Dit is wel een mooi ding hoor. Stuk frissere uitstraling dan zijn zwarte neefje. Oeps, mag je dat nog wel zeggen anno 2020. :thinking: :sunglasses:

2 likes

gefeliciteerd met de aanwinst. Het blijft een zeer mooi model, en dit is een fijne versie. Veel draagplezier.

Ik besef me nu dat ik weleens een horloge onterecht als full set heb verkocht, want die stickertjes bewaar ik altijd in de vuilnisbak :smirk:

1 like

Ik plak ze zelf altijd op een papiertje en stop ze in het doosje best de rest van de overbodige rotzooi. Vraag me niet waarom. :sunglasses:

Dank je wel, dat gaat lukken!

De staat & de volledigheid van de set = weergaloos.:+1:t2:

Toch blijf ik ‘m in zwart mooier vinden ( zeker op de/een lange(re) termijn ).

Strakker/tijdlozer/stoerder.

Maar dit heb je zelf ook meermaals geroepen…:slight_smile: :stuck_out_tongue:

Maar het setje is prachtig verder!:crazy_face::+1:t2:

1 like

Jaja, totdat ik deze vandaag in het echt zag. Ik ben wel om hoor! Deze is echt héél tof. :sunglasses:
Ik kom wel even een bakkie doen, mag je daarna nogmaals je mening geven.

Gaaf! Van harte gefeliciteerd met deze NA! :sunglasses::+1:

1 like