NA Seiko Prospex Zimbe Shogun Limited Edition SPB057J

Heel erg fraai!
Geniet er van.

1 like

Gefeliciteerd !
Mooie wijzerplaat !

1 like

Gisteren maar even mijn Crafter Blue bandje gemonteerd die ik voor een mooie prijs heb kunnen overnemen van Jaap @SuperC. Moet zeggen vind het erg mooi staan en de pasvorm is subliem👌



En nog even een foto van het horloge om de pols
:black_heart: :blue_heart:

7 likes

Gefeliciteerd met deze beauty van een Shogun :sunglasses:

1 like

Bandje bandje… ik kijk alleen maar naar die bijzondere wijzerplaat :heart_eyes:

Maar dat zwarte rubbertje staat hem KEK!

1 like

Dank je Marco! Deze wijzerplaat is zeker bijzonder,die overgang van blauw na zwart is briljant om te zien :blue_heart: :black_heart: :star_struck:

Het bandje is een hele mooie toevoeging voor dit model :ok_hand:

1 like

Fraai! Zag dat er 1 te koop staat voor 3600$. Wow

1 like

Ik kreeg ook te horen dat deze modellen zeer gewild zijn en dat dit model in waarde zal stijgen…

Gefeliciteerd!

Als Shogun liefhebber en met een zwak voor mooie blauwe wijzerplaten was dat DE Shogun die ik moest hebben. Ik draag hem wel, niet voor de verzameling. Heerlijke klok, je blijft er naar kijken. Ik heb hem op een donker blauwe Crafter Blue gezet, leuk dat die een passende band maken. Veel draagplezier zou ik zeggen

2 likes

Wil je een foto van de achterkant plaatsen ?
Ben erg benieuwd er naar.

1 like

Heel mooie aanwinst!

1 like

Dank je wel!

Ik vind dit één van de mooiste wijzerplaten die ik ooit bij een Seiko heb gezien :star_struck: Ik draag al mijn horloges altijd met zorg, zoals je hebt gelezen wellicht heb ik mijn horloge gisteren op een zwarte Crafter Blue band gezet en het draagcomfort en de pasvorm is perfect :ok_hand:

Wees zuining op dit model want ze worden niet meer gemaakt en zijn heel erg schaars aan het worden…prachtig exemplaar bezit je trouwens :+1:

Zeker, ga gelijk even een paar foto’s maken😎

1 like

Top

1 like

@Tonnieb

Bijdeze een foto van de achterkant. Vind het zo mooi dat die walvishaai erin gegraveerd is :star_struck:Hopelijk heb ik je hiermee geholpen :slightly_smiling_face:

2 likes

Mooi, heel mooi.
Hebben alle zimbe’s zo’n walvishaai achterop ?

1 like

Dank je wel, achterkant is ook echt prachtig.

Om eerlijk te wezen heb ik geen flauw idee of er een walvishaai op alle Zimbe’s zitten…

@MannetjeMar weet jij hier het antwoord op?

1 like

Er staat nu op chrono de complete collectie zimbe’s te koop.
37.000 euro. 13 stuks geloof ik.

Ik zag het een paar dagen terug idd. Denk dat die Zimbe’s Shogun het erg goed gaan doen in de toekomst mede doordat ze alleen in Thailand verkocht werden :wink:

1 like

Dan kopen wij dat setje toch…:rofl:

1 like