NA Seiko Prospex Zimbe Shogun Limited Edition SPB057J

Hahaha,ik mag niet meer als drie horloges bezittenšŸ˜œ

1 like

Ik zie op chrono dat er meer zijn met dat logo.

Ik heb er al 12, dus er kan nog wat bij.

1 like

Dan zal die walvishaai gegraveerd zijn op alle modellen als ik jou dan zo hoor. Gaaf!

1 like

Volgens mij hoort dat inderdaad bij de Zimbe uitvoerigenā€¦ maar 100% zekerheid geef ik niet :see_no_evil:

2 likes

Ik had er rond de 60ā€¦heb bijna alles verkocht en heb er op dit moment nog drie overā€¦drie is voor mij een prima aantal.

1x duikhorloge
1x werkhorloge
1x weekend horloge

Alle horloges draag ik met zorg :slightly_smiling_face:

1 like

Mooi dat we er zo van genietenā€¦:+1:

1 like

Zeker! Je leeft maar Ć©Ć©n keer :beers:
Je kunt later niks meenemenā€¦

1 like

De rode vond ik een beetje ā€œover the topā€, wel charmant en apart.
Gelukkig heb ik geen last van OCD aangaande de markers, de mijne staat niet helemaal correct. (wist ik toen ik hem kocht).
Ik ben geen verzamelaar, daarom heb ik mijn oranje, ook vrij zeldzame Shogun, verkocht aan een mede forum lid om deze aan te schaffen.

De rode is idd ook een niet mijn cup off thea, vind persoonlijk de wijzerplaat te aanwezig. Wel mooi om te horen dat je deze ervoor in de plaats hebt genomen. Die wijzerplaat is echt briljant :sunglasses:

Had gezien dat jou markers scheef erin stonden en de centreerring niet mooi in het midden zit,maar als jij jou daar niet aan stoort zou ik het ook zo laten. Mijn horloge heeft laatst een service gehad en daarbij is de centreerring gelijk vervangen en meteen weer perfect uitgelijnd en gecentreerd :ok_hand:

Ik ben wel een verzamelaar,vooral duikhorloges ben ik gek op! :whale2:

Mijn favoriet op dit moment is Citizen Professional 1000m

2 likes

Kan ik wellicht ook laten doen als hij een service nodig heeft.

Duik horlogesā€¦mmm, wel nodig met dit weer van de laatste dagen :wink:

Die Citizen is een beest, geweldige constructie, maar te aanwezig aan de pols voor mij. Mijn ideale ā€œbeaterā€ en meest comfortabele klok is de Seiko Landmaster Kinetic, titanium, monoblok kast en onverwoestbaar.

1 like

Helemaal mee eens. Het is geen horloge voor de kleine polsšŸ˜…,maar de Citizen draagt echt perfect. De betrouwbaarheid/uitstraling/afwerking/materiaal is gewoon subliem! Wist je dat ze 35 stuks per dag kunnen fabriceren? Het glas wordt door twee personen erin gelegdšŸ˜‰

Trouwens dit horloge is getest door de JAMTEC (Japanse marine) en is aan een ROV gekoppeld, ze zijn gekomen tot een diepte van 3300m en het horloge gaf nog geen krimpā€¦ongelofelijk wat een druk moet dat zijn geweest op die diepte ā€¦

Met dit weer zijn duikers ideaal om te dragen,zo kom je erachter of er lekkage optreedt :stuck_out_tongue_winking_eye:

Met een Seiko monoblock zit je altijd goed en zijn idd onverwoestbaar :top: