NA: Seiko Recraft SNKN01

Een impulsaankoop. Vorige week gezien in “Wat dragen we vandaag”, internet afgeschuimd naar reviews, foto’s en video’s en binnen 24 uur besteld.

Heel anders dan mijn andere horloges: kussenvorm, geen lume, eigenlijk een beetje groot. Maar helegaar geen spijt van, erg mooi horloge. 70’er Jaren stijl in een modern jasje.

En wat ik in de reviews al had gezien: de leren band, meestal toch niet het sterkste punt bij Seiko, is prima in orde. Soepel, mooi afgewerkt en lekker breed (24mm bij de aanzet.) Klein kritiekpuntje: het Seiko logo op de gesp had best gegraveerd mogen zijn, in plaats van gestanst.

Me happy!

18 likes

Prachtig retro model, Seiko kwaliteit en de prijs = ideale combinatie.
Veel plezier er mee!

1 like

Mooie knipoog naar de seventies, dit model! :thumbsup:

1 like

Supergaaf deze modellen. Jammer alleen dat men voor een forse diameter heeft gekozen bij deze reissues. Mijn pols kan dit niet hebben helaas.

3 likes

Heel mooi.

1 like

De maat was het enige dat me nog deed twijfelen, maar ik kan het net hebben. 42mm met een 22mm band zou inderdaad nog mooier zijn geweest.

Ik vind het wel een mooi klokje. Heel mooi eigenlijk… :wink:

2 likes

Mooi, gefeliciteerd!

1 like

Wow…dat is een gaaf model! Proficiat :thumbsup:

1 like

In het grijs is 'ie ook heel mooi. En wat de maat betreft ben ik er zeer blij mee.
(Ik zou deze weleens om een polsje van een doorsnee Japanner willen zien)

1 like

Speciaal model voor Sumo worstelaars :smile:

Erg mooi, van harte!
Ook net even gezocht maar wat een betaalbaar horloge nog zeg. Top!

1 like

Mooi horloge! Heb zelf al een tijdje de blauwe uitvoering op het oog, maar ben ook bang dat deze te groot uit valt.
Heb nergens de mogelijkheid deze te passen… hopelijk zijn in de toekomst kleinere uitvoeringen beschikbaar.
Veel plezier er mee!
Snkn37 (foto internet):

1 like

Ik vind de door TS geplaatste versie mooi, maar deze blauwe heeft naar mijn smaak nèt iets te iele wijzertjes.

1 like

Ik vind de geplaatste versie ook ontzettend mooi. De hele serie eigenlijk. Alleen, zijn mijn polsen helaas te klein.
Gouden greep van Seiko en mooie aanwinst voor TS

1 like

Kende deze niet, maar wat een mooie Seiko, veel plezier ermee!

1 like

Gaaf horloge, mooie kleur en strak retro design! Leuke aankoop, had deze nog nooit gezien!

1 like

Ik kende die hele serie tot vorige dus ook nog niet. Dit is de hele Seiko Recraft serie.

2 likes

Mooi horloge, veel draagplezier toegewenst met de Recraft :ok_hand:

1 like

Ik heb zelf, sinds ander half jaar, de SNKN97. Het enige klokkie in mijn collectie waar ik spontaan (positieve) reacties op krijg. :fearful:

2 likes