NA: Seiko Recraft SNKP23

Er zitten erg leuke -en aparte- modellen in de Recraft serie. En dit is er een van! Voor velen wat aan de grote kant, maar ik ben wel blij met die new vintage issues.

Knappe foto’s weer!

1 like

Dank je, gaat lukken!

Dank je en graag gedaan!

Thx!

Dank je Wil, het is een leuke serie :blush:

Wow, wat een foto’s! Erg cool horloge! Shit, nou wil ik er ook een!:roll_eyes::wink:

2 likes

Dank, wel een andere kleur nemen dan! :grinning:

1 like

Gave foto’s! Indrukwekkend, die afwerking. De overgang van polished naar brushed op de kast lijkt van vergelijkbaar niveau als mijn Speedmaster :ok_hand:t2:

1 like

Oef, dat weet ik zo niet maar ik zal 'm eens naast mijn speedy leggen :+1:

En de band lijkt wel wat op die van mijn monster :smirk:

Leuk ding man, lijkt me er wel een blikvanger.

1 like

Heeel gaaf, en je maakt goeie foto’s zeg, toch maar ff je instagram opzoeken als je daar meer van plaatst!

2 likes

Aparte en bijzonder fraaie aanwinst.
Ik vind hem helemaal top.

1 like

Schitterend model! Dit is het eerste cushion case horloge waarvan ik dat zeg. En dat komt ook door de prachtige foto’s die je maakt :heart_eyes:! Alleen de lumen vind ik wat “tegenvallen” :joy: (de geplaatste foto is compleet zwart ;-), misschien iets verkeerd gegaan bij de plaatsing?)

1 like

Nee, de foto is precies zoals deze moet zijn :smiley:

3 likes

Mooie recraft!

Ik had zelf de SNKM97, altijd een beetje spijt gehad dat ik deze verkocht heb

Maar deze nieuwe serie doet me toch weer twijfelen om er weer eens 1 te kopen :blush:

Veel draagplezier!

5 likes

Dank je, een paar keer bijna een uit die serie gekocht maar het is er nooit van gekomen.

Nice, ik heb pas de SKNM97 aangeschaft ui de recraft serie, eens kijken of ik daar ook zulke mooie foto’s van kan maken :+1:

1 like

Jeetje. Ben erg onder de indruk van de brush en polish. :ok_hand: 39,5 mm lijkt me ook een prima maat.

Hmm: deze kan ook op het boodschappenlijstje.:thinking:

Dank voor het plaatsen van die mooie foto’s :+1:

1 like

Dank en graag gedaan!

1 like

Wat is de lug to lug afstand? Kan dit niet zo snel ergens vinden…

22mm

Foto’s worden altijd gewaardeerd.

Maar van de 97 zijn op het www al heel veel mooie foto’s te vinden. Is een populair Recraft model. Hen hem zelf ook gedaan.

Potverdorie, wat een mooi model weer. Veel draag plezier.

1 like