NA: Seiko Recraft SNKP23

Knap horloge, knipoog naar vintage zonder het er te dik op te leggen. Me like a lot. Prachtige sunburst ook in het blauw!

1 like

Ik vond vierkant altijd helemaal niks, klikte ik snuivend van minachting door :expressionless:. En nu zie ik dit…
En die bruine versie, goh. Mooi man.

2 likes

Dank! Ik had nog een blauwe band liggen dus bij deze

Misschien niet het juiste soort bandje hiervoor maar niet verkeerd dacht ik zo. Ik zal nog wat meer gaan posten op andere kleuren bandjes.

4 likes

Hé wat een leuke! Veel plezier ermee!

1 like

Nee niet de lug width maar van band tot band :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Dit staat op LongIslandWatch
Case: Rectangular stainless steel, 40mm across x 12mm thick. 46mm tip to tip

1 like

Ah thanks!

1 like

Dank voor de voorstelling met zalige foto’s. Veel plezier ermee.

En niet wegmaken. Ik begrijp trouwens niet waarom je vindt dat dat je maximaal 2 tot 3 Seiko mag bezitten.

1 like

Misschien is een bandje met een complementaire kleur zoals geel leuk voor een foto, vloekt lekker :joy:

1 like

Graag gedaan!

Ik ben vooral een liefhebber van Seiko en Omega en ik hou er van om veel verschillende horloges te kunnen ervaren.
Mijn budget is echter niet eindeloos dus ben ik hierdoor ook een fanatieke flipperaar :rofl:
Alles wat ik minder draag gaat daarom weer weg. Dit horloge is ongeveer de 35e Seiko die ik (gehad) heb en en zeer zeker niet de laatste maar ik wil wel ook vele modellen van andere merken nog ervaren. Vandaar dus dat ik het aantal Seikos nog een beetje beperkt wil houden.
Deze gaat overigens voorlopig niet weg :slightly_smiling_face:

Ik zal 'm binnenkort op dit bandje zetten :slightly_smiling_face:

1 like

En wordt dan dus dit:

10 likes

Prachtige klok.
Werd direct enthousiast ondanks dat ik inmiddels aardig wat horloges heb.
Na veel wikken en wegen toch ook een exemplaar besteld.
De bruine en groene versie kunnen mij niet bekoren. Dus ook voor de blauwe versie gegaan.

Kijk ernaar uit🤓

Goede keuze!

Vandaag nog even op ander leer gezet

3 likes

Ook mooi.
Geeft gelijk andere sfeer aan het horloge.
Gebruik je de band van Seiko of gewoon een universele band?

Ik wissel tussen de stalen Seiko band en niet-Seiko leren banden.

Zie je wel! Wat een combo!

1 like

Mag ik je vragen waar je deze besteld hebt? Zie ze nergens op de Nederlandse markt.

Besteld in Amerika. https://www.jomashop.com/seiko-recraft-watch-snkp23.html?utm_source=googleproduct&utm_medium=cpc&utm_campaign=googleproductsearch&gclid=CjwKCAjwpeXeBRA6EiwAyoJPKlcOYANFEP6pCNvCIOgJHAEQdkGlNd0pLzrDrqCKMO1IZD2fulgMxBoCQdUQAvD_BwE

Met shipping erbij kwam ik op 166 dollar.
Invoerkosten komen er dan ook nog bij.
Is volgens mij 20%

Maar dan altijd nog goedkoper dan via Amazon
Horloge is onderweg. Dus hoop dat het vlot door de douane komt.
Dat blijft wel een beetje spannend.

2 likes

Bij Amazon, ze hadden toen een korte kortingsperiode.

Reken eerder op 25%