NA: Seiko Recraft SNKP23

Poe voor dat geld begin ik ook echt te twijfelen

Tja…

3 likes

Hou op! Heb hier geen geld voor :joy:

Volgens mij in totaal 182,50€, valt toch wel mee, de boodschappen tijdens de kerstdagen zijn duurder :wink:
De korte wijzers weerhouden mij ervan deze aan te schaffen, verder vind ik hem oogverblindend mooi!

Ja het valt wel mee, maar als arme student heb ik niet altijd 180 euro over voor een horloge (lees: probeer ik mezelf ervan te weerhouden iedere maand een horloge te kopen)

Wellicht als ik wat verkoop uit mijn verzameling dat ik t mezelf wil permitteren

1 like

Ok, wist niet dat je nog student was, dan is het nog meer aanpoten inderdaad.
Ik wil en kan het ook niet altijd veroorloven, maar ik verkoop dan maar weer wat ik niet of niet genoeg draag :smiley:

Ja daar zat ik sowieso al over te twijfelen, heb een panerai hommage liggen die ik niet draag omdat ik er achter kwam dat ik niet van panerai hou en dat hommages me een beetje zijn ontgroeid :sweat_smile:

1 like

Hele mooie fotos! Leuke klok

1 like

Voor elk horloge is er wel een liefhebber te vinden, je hebt hier een paar honderd man die de advertentie bijna meteen zien, sommigen hebben van mij gekocht die ik nog nooit op het forum actief heb gezien, dus gewoon eens proberen, je kan hem altijd weer uit de verkoop halen als het niet vlot.

Ga ik zeker doen!

Ik heb de mijne gisteren bij een post.nl punt mogen ophalen.
Uiteindelijk 2 weken vanaf bestelling.
Kosten invoer vielen uiteindelijk mee. 38 euri’s
Dus totaal 185 euro betaald. Mooi prijsje voor zo’n mooie klok​:+1::smiley:

3 likes

Invoerkosten zijn 20% van het bedrag ongeveer?

Horloge $ 135
Shipping $ 31

=146 euro
Iets meer dan 20% dan

1 like

Weer eens wat anders. Erg mooi die geborstelde kast en band :ok_hand:

1 like

Voor de liefhebber van dit soort bewerkingen:

9 likes

Zo dan !

Heel gaaf dit, heb je hier meer informatie over?

1 like

Ik kwam het tegen op facebook:
https://www.facebook.com/profile.php?id=100003467748681

Haha ik hou er wel van, alleen dit horloge vind ik mooier in zijn originele staat.

1 like

Heb m net ook bij Joma gekocht in de aanbieding voor 129 dollar en 13 dollar verzendkosten, ben benieuwd!

1 like