Onlangs deze prachtige Seiko Sarb017 Alpinist met Miltat Solid Oyster beide nog in het plastic overgenomen van een welbekend forumlid en meester flipperaar. Ik ben er erg blij mee. De Miltat Solid Oyster staat hem erg goed. De originele lederen Seiko band past er in mijn ogen totaal niet bij en is ook van een aanzienlijk mindere kwaliteit dan de rest van het horloge. Nu heb ik een drietal Sarb’s in de collectie, Sarb033, Sarb065 Cocktail Time en de Sarb017 Alpinist, overigens allemaal afkomstig van hetzelfde forumlid.
Het enige dat mij stoort maar da’s persoonlijk is de sluiting van die Miltat Oyster. Ik vind 'm veel te groot en grof gezien het redelijk bescheiden maatje van de SARB017…
Thanks! De collectie is juist een beetje het inperken en tegelijkertijd wordt ie subtiel geupgrade. Heb de laatste tijd veel verkocht. On a mission to eliminate Quartz watches out of the collection.
Zo’n hekel aan quartz? Ik hoor je dat wel vaker zeggen😉tuurlijk, automaat heeft de charmes en heb ik ook liever maar een quartz hoeft niks mis mee te zijn tóch?