NA - Seiko SBBN031 (MM Tuna) + Bijzondere ontmoeting

Heb de baby tuna ook gehad en die draagt echt groter dan die je nu hebt. Draagcomfort is echt een stuk hoger van de tuna. Uiteindelijk de sbbn031 toch weg gedaan voor de 7549 (geboortejaar, tja wat doe je eraan).:+1:
Veel draagplezier. :+1:



*fijn dat de foto’s nog steeds niet draaien…

1 like

Oeh!!! Die is ook mooi hoor.

1 like

Thanks :pray:t2:

1 like

Mooi verhaal.en mooi horloge
Veel plezier er mee.
:sunglasses:

1 like

Mooie aanwinst, geniet ervan.:+1:

1 like

Dat was toch een baby Tuna? Weet het niet meer. :tired_face:

Ziet er zeer goed uit! :+1:

1 like

Veel plezier ervan Adil!

1 like

Was een SBBN017

2 likes

Hahaha wat een verhaal weer. Veel plezier met je tuna. Heb er ook een paar gehad waaronder deze en het zijn prachtige klokken. 🖒

4 likes

Mooi Adil, toch wel (2x) spijt van de verkoop van de mijne. Geniet ervan!


5 likes

Fraai exemplaar Adil, veel plezier er mee. Staat je goed!

1 like

Heerlijke horloges en super bandenswappers. Zit inmiddels aan mijn derde. Proficiat!!

Gr, HJR

1 like

Hij is wel http://bin.staticlocal.ch/localplace-logo/27/27ae76d48f2442823abc3f5a746b3548ff1acbc0/logo_fors_rgb.jpg
maar tof ,mooi horloge

1 like

Erg leuk verhaal ervan gebrouwen! :smile::+1:t2:
Veel plezier met dragen, en is inderdaad niet te groot :ok_hand:t2:

1 like

Mooi horloge. Heb zelf de 015 gehad en nog steeds een beetje spijt van de verkoop. Maar ik loop vast wel weer eens tegen een Tuna aan. En wat betreft tikkies en pinnen? Doe gewoon zoals ik. Gooi de kofferbak vol. Nooit problemen met betalen.

image

3 likes

Knaller hoor. Leuk verhaal ook. Wanneer je eenmaal zo’n soort band hebt gehad, wil je niet anders meer. :ok_hand:

1 like

F5… :star_struck:
Gefeliciteerd met de aanwinst!

1 like

Mooi horloge Adil, veel plezier ermee! Spannend verhaal, die :moneybag: overdracht, hahaha. Dan zit ook alles tegen… When it rains, it pours :wink::cloud_with_rain:… gelukkig is er door het HF een basis van vertrouwen!

1 like

Ah, de mooiste Tuna versie. Twee keer aangeboden gekregen van Jaap, twee keer laten lopen. Stom. :upside_down_face:

1 like